Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gmap på hjemmesiden giver det noget seo værdi..?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har placceret google map som embed i min side... Vil det give noget mht SEO at have gmap på siden...?

Jeg har ellers tilmeldt til http://www.google.com/local/add/businessCenter.

...men det at have en google map på kontakt siden..vil det give noget SEO..?

Tak

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dit website bliver vægtet udfra en masse parameter, og jeg tvivler derfor på om du vil kunne mærke nogen forskel med/uden Google Map på dit website. Der er altså ingen belønning i form af et hop op i resultatlisten, ved at gøre brug af Google produkter på den måde... og omvendt heller ingen straf :-).

Jeg går udfra at du gerne vil optræde i de  "local searchs", for så er det nemlig ganske rigtigt at du skal tilmelde dig her: http://www.google.com/local/add/splashPage?gl=DK&hl=da

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:56

hej

I samme anledning kan jeg  god tænke mig at vide om det på nogen måde er en fordel at komme på earth med sine bygninger lagt op?

Preben

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:09

Preben: Jeg går udfra du tænker SEO mæssigt, og der vil jeg mene svaret er det samme som jeg tidligere gav (men som tilsyneladende ikke faldt i god jord...). Summeret op, så rykker det dig ikke højere op i hirakiet på bestemte søgninger, men der kan jo være andre fordele ved at benytte disse service. Har man en restaurent, så kunne det være fint at sætte det op :-).

KML - Google.

En måde at gøre det på. og resultatet af det

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)