Dette indlæg er hovedsageligt til alle de dygtige webdesignere der er her på Amino. Jeg skal bruge en som har tid og lyst til at designe min nye forside, i min webshop. Det er sådan at jeg på nuværende tidspunkt har êt produkt, og skal udvide med flere. Til at starte med skal der udvides med 4 nye slags briller. Derfor går den nuværende "forside" ikke, da den er designet til kun at "sælge" et enkelt produkt. Min plan var at den nuværende "forside" skal være den kommende produktside. Derfor skal jeg bruge en ny forside, jeg har selv prøvet at designe noget brugbart, men aldrig har jeg været 100 % tilfreds, det har faktisk været lige til at lukke op og ***** i. Så hvis du mener du kan designe min nye forside, så hold ikke tilbage med at kontakte mig. Jeg har nogle krav, det eneste du skal designe, kan ses på dette link: www.src.to/1.png [Det område hvor der står "DET HER!".] Alt andet skal være som det er. Besøg evt. siden, for at se hvordan den ser ud nu.: [BENYT LINK I SIGNATUR] Mvh.
|
hej,
kan du fortælle lidt om din målgruppe og hvad du anbefaler brillen til f helt konkrete eksempler med f.eks spil titler eller film på markedet?samt din vision for fremtiden med firmaet?
ps har læst din info på siden