Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af lokale - er lidt i tvivl??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i den heldige situation at vi begynder at vokse på flere af vores projekter.

Det betyder at vi skal have os nogle lokaler, hvor vi kan sidde sammen (nogle af os).

Jeg har så kigget lidt rundt og fundet 3 tilbud alle til stort set samme omkostninger årligt, og intet depositum.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge.

1) Kontorhotel, med god internet forbindelse, borde og stole, og pæne lyse lokaler. En smilende receptionist, og forskellige mødelokaler. Desværre ikke mulighed for selv at styre netværk / internet. Hvis vi udvidder skal vi pludselig betale meget mere, og hvis der kommer mange lejere, kan vi enten skulle betale meget, eller flytter. 

2) 25m2 i et kontorfællesskab. Dejlige lyselokaler, helt egen afdeling med plads til 4 arbejdspladser, og mulighed for eget netværk. Lige nok nu, men hvis vi bliver flere skal vi finde noget andet. Flot indgang, dog ingen receptionist.

3) 100m2, kan indrettes som vi vil. I centrum af byen hvor vi er. Mulighed for eget netværk Fiber og ADSL, Kedelig indgang, men plads til udvidelse.

2 og 3 er dem jeg hælder til. 3. ligger på 1. sal i en ejendom med forretninger, og ovenpå er der private lejemål, dog ikke første sal. Så opgangen er meget kedelig - direkte grim, men lokalerne kan vi lave lækre og lyse. Jeg er lidt bange for at de kunder der måtte komme forbi - måske 1 om måneden - vil få et dårlig indtryk inden de træder ind til os.

nr. 2 er  flot, men jeg er bange for at det hurtigt bliver for småt.

Alle lejemål er til at overtage per 1.januar.

Kom gerne med lidt input :) jeg er lidt i tvivl.

 

 

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo meget an på, hvad det er for en type kunder, det er du får på besøg, og hvor mange penge de potentielt lægger hos dig.

Jeg ville umiddelbart mene, at hvis selve lokalerne er pæne, så betyder opgangen ikke så meget. Det er jo ikke sådan, at kunden går igen, fordi det ikke ser spændende ud ude fra, når de allerede har en aftale. Modsat det man kan opleve med en almindelig butik, hvor det betyder mere.

Jeg ville nok tage den tredie mulighed. Det ville på en eller anden måde virke mere professionelt på mig med egne lokaler, hvis I skal have kundebesøg.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Cuno:
Men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge.

1) Kontorhotel, med god internet forbindelse, borde og stole, og pæne lyse lokaler. En smilende receptionist, og forskellige mødelokaler. Desværre ikke mulighed for selv at styre netværk / internet. Hvis vi udvidder skal vi pludselig betale meget mere, og hvis der kommer mange lejere, kan vi enten skulle betale meget, eller flytter. 

2) 25m2 i et kontorfællesskab. Dejlige lyselokaler, helt egen afdeling med plads til 4 arbejdspladser, og mulighed for eget netværk. Lige nok nu, men hvis vi bliver flere skal vi finde noget andet. Flot indgang, dog ingen receptionist.

3) 100m2, kan indrettes som vi vil. I centrum af byen hvor vi er. Mulighed for eget netværk Fiber og ADSL, Kedelig indgang, men plads til udvidelse.

Alle lejemål er til at overtage per 1.januar.

Kom gerne med lidt input :) jeg er lidt i tvivl.

Hej Thomas,

Hvis I kun sjældent får besøg i lokalerne af kunder, vil jeg ikke lægge så meget vægt på opgang eller naboer.

Jeg ville i stedet sørge for at sikre, at lokalerne var store nok til at kunne rumme jer og eventuelle udvidelser i nær fremtid.
Og så selvfølgelig sikre, at de nye lokaler er de bedste for JER, da det er jer, der skal være oftest i lokalerne..

Af dine tre listede options, ville jeg sandsynligvis vælge nr. 3.

Godt med plads, mulighed for at indrette det som I vil, og med adgang til Fiber og eget lokalt netværk.

  1. ville jeg fravælge på grund af begrænsningerne i valg af netværk, samt udsigten til en væsentlig huslejestigning ved den næste udvidelse.
  2. ville jeg klart fravælge, fordi det tydeligvis er for lille.
    Hvis de lyse lokaler virkeligt betyder meget for jer, kan denne mulighed måske vælges som en løsning, I er afklaret med, er en midlertidig løsning.

Håber du kan bruge mit input.
God weekend og held og lykke med den kommende flytning.  Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)