Sad sjovt nok og overvejede det samme, ikke fordi jeg noglesinde havde planlagt at sælge dem. Men har to taletidsnumre jeg aldrig har brugt på 50 999 111 og 2666 7776 .. Sad lige med det samme i tankerne :)
Har et xx xx xx yy, men det er jo meget svært hvad der er guldnumre - Men sælgerne syntes åbenbart ofte at deres er et guldnummer uanset hvad det er for et :)
Et guldnummer må nu engang være et nummet man kan huske første gang man ser det. Jeg købte for nogle år siden et nummer med ens rene hunderede. Feks. 40 600 600 det er et Guldnummer. Det næste nummer jeg fik og det jeg har idag, ligger i samme række. Det er også et guldnummer. med ens hunderede..
Har været i mobilbranchen i mange år efterhånden, og må tilstå at jeg trækker på smile båndet over de mere eller mindre talentløse nummere, som kaldes guldnummer. men husk lige at et guldnummer som er så vildt fantastisk, ville man ikke sælge på Qxl eller hvorsomhelst. For er nummeret super godt. er man godt træt at blive kontaktet for at høre om ikke man vil sælge det.
Men held og lykke med salget af dit Guldnummer. og en glædelig baghjul herfra.
Hos selvhenter har de ikke noget der hedder guldnumre, der koster alle numre det samme. I øjeblikket kan man få 50 kr. taletid for 1 kr., så det er en billig måde at få et godt nummer. Jeg søgte lidt og indtil videre er det bedste nummer jeg har fundet: 20 85 30 90, men det kan vist godt blive bedre med lidt mere søgning