Jeg er ved at starte mit firma op og skal selvfølgelig ud og finde nogle kunder.
Vores service er en personalegode og vi søger firmaer med 100+ ansatte og har kontaktet nogle HR-afdelinger, men synes ikke helt at de melder tilbage.
Ved selvfølgelig godt at de måske bare ikke er interesserede, men kunne der også være noget med tidspunktet? Jeg tænker på om december er en travl måned i HR-afdelinger?
Nu skal du høre. For det første, så er der godt nyt! Jeg kender en frisør, der har kørt med et koncept som jeres med stor succes!
For det andet, så kan jeg høre, at du ikke er sælger. ALDRIG begå den fejl at sidde og vente på, at nogen ringer tilbage - for det gør de ikke! Du skal heller aldrig tage det hensyn at et tidspunkt skulle være bedre eller dårligere end et andet. Det skal din kontaktperson nok selv fortælle dig, hvis det er. Det er ikke din hovedpine.
Ring - ring - ring og få aftalerne i hus. Bare bliv ved. Men det kunne være en god ide at tage et salgskursus, hvis du ikke ved hvordan. Hvis du virkelig vil sparke din virksomhed igang og lære at få aftalerne i stand, så send mig en privat besked med kontaktnr, så skal jeg få en salgstræner til at kontakte dig.
Som Flemming siger så er det med at gribe knoglen Og det er rigtig smart hvis du får noget slagstræning som han også er inde på.
Så godt initiativ.
Og for at holde styr på din indsats kan jeg anbefale Channel CRM
Det er dansk udv. det og bedst af alt er det gratis så længe du er 1 mand der bruger det.
- www.channelcrm.dk
Udover teknik og værktøjer så er der også hjælp at hente hvis du oplever at der går lidt for
meget tid med de uvæsentlige ting. Læse uvæsentlige E-mails, en ekstra
kop kaffe, cigaret etc. fordi 'gejsten' lige mangler eller din mave
knuger sig sammen.
Jeg er er terapeut og mentaltræner og har special udviklet et sæt mentaltrænings øvelser der eliminere
de psykologiske og mentale blokeringer som langt de fleste opsøgendesælger oplever.
Og som gør dem knap så effektive som de kunne og burde
være.
Med andre ord så giver disse øvelser resultater gennem mindre
tidsspild, færre overspringshandlinger og flere og mere fokuserede
opkald til dine potientielle kunder.