Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til HR-afdelinger, hvornår er bedst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte mit firma op og skal selvfølgelig ud og finde nogle kunder.

Vores service er en personalegode og vi søger firmaer med 100+ ansatte og har kontaktet nogle HR-afdelinger, men synes ikke helt at de melder tilbage.

Ved selvfølgelig godt at de måske bare ikke er interesserede, men kunne der også være noget med tidspunktet?
Jeg tænker på om december er en travl måned i HR-afdelinger?

Håber der er nogen, der har kendskab til dette.

Mvh Brian

Se evt hvad vi tilbyder: http://www.flair4hair.dk/

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Nu skal du høre. For det første, så er der godt nyt! Jeg kender en frisør, der har kørt med et koncept som jeres med stor succes! 

For det andet, så kan jeg høre, at du ikke er sælger. ALDRIG begå den fejl at sidde og vente på, at nogen ringer tilbage - for det gør de ikke! Du skal heller aldrig tage det hensyn at et tidspunkt skulle være bedre eller dårligere end et andet. Det skal din kontaktperson nok selv fortælle dig, hvis det er. Det er ikke din hovedpine.

Ring - ring - ring og få aftalerne i hus. Bare bliv ved. Men det kunne være en god ide at tage et salgskursus, hvis du ikke ved hvordan. Hvis du virkelig vil sparke din virksomhed igang og lære at få aftalerne i stand, så send mig en privat besked med kontaktnr, så skal jeg få en salgstræner til at kontakte dig.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Har sendt dig en PB.

Mvh Brian

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Flemming siger så er det med at gribe knoglen
Og det er rigtig smart hvis du får noget slagstræning som han også er inde på.
Så godt initiativ.

Og for at holde styr på din indsats kan jeg anbefale Channel CRM
Det er dansk udv. det og bedst af alt er det gratis så længe du er 1 mand der bruger det.
- www.channelcrm.dk

Udover teknik og værktøjer så er der også hjælp at hente hvis du oplever at der går lidt for meget tid med de uvæsentlige ting. Læse uvæsentlige E-mails, en ekstra kop kaffe, cigaret etc. fordi 'gejsten' lige mangler eller din mave knuger sig sammen.

Jeg er er terapeut og mentaltræner og har special udviklet et sæt mentaltrænings øvelser der eliminere de psykologiske og mentale blokeringer som langt de fleste opsøgendesælger oplever.
Og som gør dem knap så effektive som de kunne og burde være.

Med andre ord så giver disse øvelser resultater gennem mindre tidsspild, færre overspringshandlinger og flere og mere fokuserede opkald til dine potientielle kunder.

Vores kunder er glade - læs her hvad vores kunder siger om effekten http://www.solidfoundation.dk/erhverv/referancer.php

Har du nogen spørgsmål så kontakt mig endelig

Allervenligst

Martin Hansen Andersen
+45 4184 7676
Solidfoundation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)