Jeg har mukihed for at skaffer de forste milloneuro.
Tak for dine tilbud. Jeg opfordrer dig til at fortælle mere om dig selv, og hvad du forventer at få ud af at bidrage med en så relativ velvillig pengekasse.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor fx en Amino Bank skulle blive anderledes end andre banker, og samtidig ser jeg allerede en masse slagsmål mellem en masse aminoer, der vil være bestyrelsesmedlemmer, direktører og hvad ved jeg, og så kommer der alle de aminoer, som vil låne penge.
Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor fx en Amino Bank skulle blive
anderledes end andre banker, og samtidig ser jeg allerede en masse
slagsmål mellem en masse aminoer, der vil være bestyrelsesmedlemmer,
direktører og hvad ved jeg, og så kommer der alle de aminoer, som vil
låne penge.
Lyder umiddelbart som et desperat råb fra endnu en iværksætter der ikke har et bæredygtigt projekt eller som han ihvertilfælde er den eneste der kan se er bæredygtigt. Der er rigeligt at banker og ikke mindst investorer der gerne vil investere i gode sunde projekter. Lav dit arbejde ordentligt og så vil du også kunne skaffe pengene i enten banken eller hos andre investorer.