|
Hej alle sammen. Er ved at starte en fond som hjælper vores bedste ven (hunden) den skal hjælpe Danskere som ikke har råd til at betale for opration af deres hund og lader den aflive istedet, Det er meget billigere at anskaffe sig en ny hund end at bruge mange penge hos en dyrelæge. nogle har simpelthen ikke økonomi til at bruge flere tusinde kroner på deres hund. Denne fond vil hjælp de hunde ejere som er økonomisk presset, så de kan søge tilskud til regningen hos dyrelægen. Jeg ville gerne høre alle jer om i har nogle ideér til indsamling og hvordan man får firmaer til at støtte og sponsorer projekte? har brug for så mange penge så muligt for at kunne hjælpe alle hundene der ikke får en ekstra chance. er der nogle som måske kunne tænke sig at støtte et godt formål herinde, med evt. hjemmeside, penge eller andre former for støtte. håber på respons fra alle jer der kan se formålet med fonden. Fonden bliver oprettet inden d. 1/1-10 og vil bestå af mig som stifter og 5 personer i bestyrelsen og med nøje opsyn fra skat. |
Hej
Jeg hjælper gerne til.
har du en mail du kan kontaktes på?
Bliv gratis medlem