Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der af muligheder indefor hjemmearbejde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg er en frisk ung mand på 18år som lige er flyttet sammen med min kæreste.
Da jeg nu mangler et arbejde fordi jeg er flyttet 160 km væk fra, hvor jeg boede før.
Så ville jeg høre hvad muligheder der er for hjemmearbejde?
Og evt.. om der var nogle som kunne tilbyde noget arbejde hjemme fra eller omkring Hjørring i Nordjylland.

Er frisk på alt og er ikke bange for at prøve noget nyt, og jeg er meget lærenem.

Mvh.

Casper Kromann Nielsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:19

Hej Casper

Udnyt din allerstørste fordel, at du endnu ikke har en masse udgifter der skal dækkes hver måned.

Find det du elsker at lave og lav noget mere af det. Hvad det er, kan kun du svare på!

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:24

Hej Boysen

Tak for din interesse.

Jeg har stor interesse inden for IT og Webdesign/Design, jeg har arbejde meget med det.

Mit tidligere job var som en slask altmuligmand ved et backup firma i Århus.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:30
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35

Find nogle virksomheder, som vil have delt brochurer ud eller besvaret spørgeskemaer, lav en aftale med handelstandsforeningen eller det nærmeste storcenter, Bilka, Føtex eller hvad ved jeg. Tag en timepris eller pris pr. besvaret skema.

God vind.

Michael

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:11

Hej Casper..

Hvis det nu lykkedes for mig at finde frem til nogle gode priser på noget webshop, og lignende.. Så kunne det måske godt være jeg kunne skaffe dig lidt arbejde, hvis du er interesseret?

Hvis jeg kan finde gode priser på webshops (som jeg selv kommer til at eje, og ikke en månedlig betaling) så kunne jeg da godt bruge en der kunne lave noget godt design? (+ evt ligge varer ind - men hvis du synes det er for kedeligt, får vi bare nogle andre til det).. Derudover ville der komme lidt drift af selve shoppen,  søgeoptimering, og alt i den retning.. 

Altså i det hele taget stå for disse webshops.. Det er altså nok ikke noget der vil tage hele dagen, men så kunne det jo være et freelance projekt? og så kunne vi jo aftale nogle gode procenter, så det bliver attraktivt for os begge?. Men du kan jo give mig et hint tilbage på uffehs@gmail.com og så må vi jo se om vi kan finde ud af noget..

Dette vil du altså sagtens kunne ordne hjemmefra, og hvis jeg skulle skaffe evt. 10 webshops, så er der jo alligevel en del arbejde i det? Og hvis du er dygtig til design, så er du da helt sikkert interessant..

(hvis du ved hvor man kan købe billige webshops, må du meget gerne sige til! - tak!)

glæder mig til at høre fra dig..

Mvh uffe..

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:58

Hej Casper,

Jeg har læst dine forumindlæg på amino.dk og har måske den rette mulighed til dig.

Vi er professionelle erhvervsfolk, der søger personer som kunne tænke sig at arbejde i vores team.

Du vil være din egen chef, og vil få et færdigt koncept, uddannelse, træning og al den back-up, du har brug for.

Venligst kontakt mig på E-mail: boss@danimoinvest.dk

Skriv dit Navn, Adresse, Postnr./By, E-mail og Telefonnummer (med bedste træffetid), så vil jeg eller min kollega kontakte dig snarest for en samtale.

Med venlig hilsen

Ulrik

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 02:43

Hej Casper

Som Boysen også sagde, så er det et spørgsmål om at finde frem til det du interesserer dig allermest for og så stræbe efter det.

Du skrev selv at du interesserede dig for IT og webdesign, hvilket jo kan være en lidt hård branche, men hvis du brænder nok for det og går helhjertet ind i det... Ja så er det slet ikke et spørgsmål om hvorvidt du KAN leve af det, så er det bare et spørgsmål og tid :)

Og udnyt internettets muligheder. Hold Skypemøder, fortsæt med at være aktiv på Amino, indtag de sociale medier osv. osv. :)

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)