Hej Casper..
Hvis det nu lykkedes for mig at finde frem til nogle gode priser på noget webshop, og lignende.. Så kunne det måske godt være jeg kunne skaffe dig lidt arbejde, hvis du er interesseret?
Hvis jeg kan finde gode priser på webshops (som jeg selv kommer til at eje, og ikke en månedlig betaling) så kunne jeg da godt bruge en der kunne lave noget godt design? (+ evt ligge varer ind - men hvis du synes det er for kedeligt, får vi bare nogle andre til det).. Derudover ville der komme lidt drift af selve shoppen, søgeoptimering, og alt i den retning..
Altså i det hele taget stå for disse webshops.. Det er altså nok ikke noget der vil tage hele dagen, men så kunne det jo være et freelance projekt? og så kunne vi jo aftale nogle gode procenter, så det bliver attraktivt for os begge?. Men du kan jo give mig et hint tilbage på uffehs@gmail.com og så må vi jo se om vi kan finde ud af noget..
Dette vil du altså sagtens kunne ordne hjemmefra, og hvis jeg skulle skaffe evt. 10 webshops, så er der jo alligevel en del arbejde i det? Og hvis du er dygtig til design, så er du da helt sikkert interessant..
(hvis du ved hvor man kan købe billige webshops, må du meget gerne sige til! - tak!)
glæder mig til at høre fra dig..
Mvh uffe..