Kære med-aminoer Jeg mangler lidt sparring på den her: Min kunde har en webshop fra Scannet, som hun er meget utilfreds med. Indtil igår aftes troede vi, at hun skulle få sig en ny webshop, og jeg skulle hjælpe hende med det grafiske og brugervenligheden. Det tekniske (opensource, jeg ved ikke hvilken løsning) skulle en søn af en ven stå for....men revisoren trak i bremsen og nu skal hun fortsætte med Scannet. Jeg har ikke den store erfaring med webshops backends - men jeg synes at Scannet er tungt at danse med. Så jeg håber da at hun kan få økonomi til at skifte..... MEN hvad gør vi så indtil da? Jeg tænkte, at vi
Kunden har et lidt stramt budget, så jeg vil gerne råde hende, så hun får mest muligt ud af de penge hun ligger hos mig. Spark endelig ind Mvh Bolette |
Hej Bolette.
Det kommer nok an på hvilke produkter at siden handler med. Hvis det er dyre produkter, så kunne det godt gå med en WP side, men det er langt fra det optimale.
Hvis du skal klikke for mange gange, og ryger videre på en anden side, vil jeg synes det er for underligt, og mange vil nok ikke ende med at blive kunder.
Jeg vil anbefale Jer at få det bedste ud af det, det tror jeg lønner kunden i sidste ende.
Mvh.
Casper.