Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søges til samarbejde/sparring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har nu i noget tid drivet mit første iværksætter projekt, FreeTrend.dk. Dette er gået rigtig godt, og jeg søger nu nye udfordringer.

FreeTrend.dk har jeg startet alene, men jeg vil i mine kommende projekter gerne have en samarbejdspartner med.

Derfor leder jeg efter en iværksætter her på Amino, der er nogenlunde jævnaldrende med mig (jeg er 16 år), og som jeg lyst og tid til at starte nogle nye projekter. Det er åben overfor det meste, men helst på internettet.

Jeg står ikke med en konkret idé til det perfekte projekt, men jeg forslår, at vi sammen finder ud af noget.

Send mig en PM eller tilføj mig på msn: kerlon93@hotmail.com

Har du ikke på nuværende tidspunkt tid eller lyst til et nyt projekt med mig, så må du meget gerne kontakte mig alligevel. Vi kan jo altid forsøge at hjælpe hinanden med forskellige råd og andet sparring Smile

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Mvh. Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:01

Jeg åbner lige denne igen.

Jeg ser frem til at høre fra en masse friske aminoer! Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:01

hej Alexander..

Tror jeg står lidt i samme situation som dig, at jeg gerne vil have en samarbejdspartner - så man kan hjælpes ad, og udveksle ideer, osv..

Jeg tilføjer dig lige på msn, og så kan vi jo tage en snak..

Mvh. Uffe..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Har tilføjet dig på msn.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:03

Hej igen.

Jeg har fået nogle henvendelser, men jeg åbner den lige igen, så jeg er sikker på, at de fleste har set den.

Mvh. Alexander

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:05

Hej Alexander

Hvad er du god til og ikke mindst hvad synes du er sjovt at lave?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:14

Alexander Langhede Andersen:

Har du ikke på nuværende tidspunkt tid eller lyst til et nyt projekt med mig, så må du meget gerne kontakte mig alligevel. Vi kan jo altid forsøge at hjælpe hinanden med forskellige råd og andet sparring Smile

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du mangler sparring og er parrat til at give noget den anden vej.. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:36

Hej Robert.

Tak for dit svar.

Jeg mener selv, at jeg har et godt overblik og en god ledelsesforståelse. Jeg er ikke den kreative type, der får den perfekte idé, men jeg er ham, der kan bringe idéen til virkelighed. Jeg er meget hårdtarbejdende, og jeg går op i mine projekter med ild og sjæl.

Hvad jeg synes er sjovt, er et svært spørgsmål. Jeg synes vel egentlig, at det at starte på et nyt projekt og arbejde hårdt med det i håb om succes, er sjovt. Jeg kan godt lide dne udfordring, det er.

Mvh. Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:37

Hej Rasmus.

Det lyder spændende.

Jeg vil kontakte dig.

Mvh. Alexander

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)