Der findes både hurtigere routere og billigere routere, men denne er efter min mening et udemærket bud på det du efterspørger.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Som John vil jeg også anbefale Linksys, dog ikke den model, da den er af ældre dato og snart udgår. I stedet vil jeg anbefale denne Linksys WRT610N. Vi kan sælge den til dig for kr. 1.299,- incl. fragt og 25% moms.
Som John vil jeg også anbefale Linksys, dog ikke den model, da den er af ældre dato og snart udgår. I stedet vil jeg anbefale denne Linksys WRT610N. Vi kan sælge den til dig for kr. 1.299,- incl. fragt og 25% moms.
Jeg siger ikke, at WRT610N er dårlig. Jeg tog i min anbefaling blot udgangpunkt i ønsket om en billig router. Den jeg foreslog, koster under 400 kr.
Hvis trådstarter synes, at 1.100,- kr. er billigt, så er det helt sikkert også en udemærket router. Det er WRT54GL efter min mening også, og at den snart udgår, diskvalificerer den vel ikke som en prisbillig router?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn