Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmail til wordpressblog - hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Er der en flink amino der kan hjælpe mig med at opsætte en nyhedsmail som jeg selv kan rette i og sende ud en gang i mellem til medlemmerne. Der er vel noget der bare kan lægges ind eller hvad?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:07

Nu er jeg ikke så erfaren udi brugen af Wordpress, men kan du ikke blot søge efter en extension og så installere den?

Vær dog opmærksom på, at det med at sende nyhedsbreve kan - såfremt du benytter dig af det - være et kraftfuldt værktøj, som kan give mange besøgende og konvertere mange potentielle kunder til købere.

Nu ved jeg ikke lige hvad du havde i tankerne med dit nyhedsbrev, men som sagt findes der utroligt mange nicher indenfor brugen af nyhedsbreve, der er værd at kigge nærmere på. Eksempelvis:

• Hvornår man bør udsende nyhedsbreve
  • Hvor på siden skal tilmeldingsformularen sættes, for at flest tilmelder sig brevet?
  • Med hvor stort tidsinterval bør du sende nyhedsbreve?
  • Hvordan bør et nyhedsbrev sættes op, førend det konverterer.

Ovenstående er alle elementer, der - ud fra en professionel betragtning - bør overvåges statistisk, således at man hele tiden optimerer sin e-mail kampagne..... 

Som sagt ved jeg ikke hvor seriøs din side og dit projekt er, men nu ved du hvert fald, at "det med at sende nyhedsbreve" rummer meget mere end blot at få sat det op og trykke på "send" knappen :)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:18

Jeg ved at Brian Brandt hos WPDK har kendskab til dette og kan vejlede dig omkring det. Prøv at hive fat i ham.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:32

jeg har leget lidt med Meenews (http://wp-newsletter.com/) det sidste stykke tid, og den fungerer faktisk rigtig godt... men får du mange tilmeldinger, mere end 1000, så bør du overveje andre systemer og mere professionelle...

Fra Brønderslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:47

Vi sidder og arbejder med nøjagtig det samme problem og er kommet frem til at man er nødt til at købe sig til en skabelonløsning hos f.eks. Apsis eller Leanap. Derefter er det forholdsvis simpelt, men det kræver et større kendskab til f.eks. html-koder, hvis man vil gøre det selv.

Begge ovennævnte løsninger er lette at gå til og arbejde med og forholdsvis billige.

Hvis andre har andre erfaringer hører jeg det også gerne...

Lone

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:18

Hej

Jeg benytter mig af den løsning som www.ubivox.dk lige har lavet (en videreudvikling af e-brev, som bla. Martin Thorborg bruger).

Det er super nemt at arbejde i og nyhedsbrevene ser meget professionelle ud.

Det koster kun 34 Euro om måneden og det er en fornuftig pris, hvis man har en del abonnenter. De hjalp også med at få implementeret nyhedsbrev feltet på min Wordpress side.

Har du flere websider, som har nyhedsbrev, så er det samme pris, da du kan lave flere forskellige lister. (Kender ikke begrænsningen, men vi har 3 websider og mere end 7.000 abonnenter ialt).

www.billigtisverige.dk kan du se hvordan nyhedsbrevet er blevet integreret og hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev i dag, så får du et i morgen, hvor du kan se mulighederne.

God fornøjelse.

Kim

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 22:48

Mange tak for hjælpen!!Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)