Hej derude Er der en flink amino der kan hjælpe mig med at opsætte en nyhedsmail som jeg selv kan rette i og sende ud en gang i mellem til medlemmerne. Der er vel noget der bare kan lægges ind eller hvad? |
Nu er jeg ikke så erfaren udi brugen af Wordpress, men kan du ikke blot søge efter en extension og så installere den?
Vær dog opmærksom på, at det med at sende nyhedsbreve kan - såfremt du benytter dig af det - være et kraftfuldt værktøj, som kan give mange besøgende og konvertere mange potentielle kunder til købere.
Nu ved jeg ikke lige hvad du havde i tankerne med dit nyhedsbrev, men som sagt findes der utroligt mange nicher indenfor brugen af nyhedsbreve, der er værd at kigge nærmere på. Eksempelvis:
- Hvornår man bør udsende nyhedsbreve
- Hvor på siden skal tilmeldingsformularen sættes, for at flest tilmelder sig brevet?
- Med hvor stort tidsinterval bør du sende nyhedsbreve?
- Hvordan bør et nyhedsbrev sættes op, førend det konverterer.
Ovenstående er alle elementer, der - ud fra en professionel betragtning - bør overvåges statistisk, således at man hele tiden optimerer sin e-mail kampagne.....
Som sagt ved jeg ikke hvor seriøs din side og dit projekt er, men nu ved du hvert fald, at "det med at sende nyhedsbreve" rummer meget mere end blot at få sat det op og trykke på "send" knappen :)