Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjen penge på blogs

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor på nettet er der gode muligheder for at tjene penge på at skrive blogs? Har du nogle tips, gode links, kontakter, viden erfaring mv . hvis du har noget viden  vil jeg -og sikkert en del andre med skrivetalent og skrivelyst-være glad for din hjælp.Smile

mvh flemming

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Leevi.

Der er mange muligheder for at tjene penge på blogs. I første omgang handler det om skabe en god, velbesøgt blog, hvor især god søgemaskineoptimering kan være mange penge værd. 
Der var engang en der fortalte mig noget klogt: "Det handler om ligge højt på ord, som bliver søgt på med dankortet i hånden."

Min erfaring siger mig at indtjeningsmulighederne, afhænger meget af hvilken emne du behandler i din blog.  Hvis du er interesseret i affiliate-salg, så er det en god ide at skrive om et emne, som relatere til produkter som kan købes nemt og bekvemt på internettet, fordi du derfor kan forholde dig til at behovet allerede eksisterer, sådan at din eneste opgave er at få kunderne igennem din side først. 

Mit bedste råd er at starte en blog, for underholdningens skyld. I hvert fald i starten. Når den efter et stykke tid, kører godt med god trafik, så kan du begynde at overveje hvilke indtjeningsmuligheder du har. 

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)