Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på jobportal for Startup-virksomheder |  Feedback on job portal for startups

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, (først på dansk; then in English)

Jeg har netop lanceret Nordicstartupjobs.com, der er en jobportal dedikeret til start-up-virksomheder i Danmark og Norden.

Det er helt gratis at lægge jobs ind på portalen og den giver let og hurtig mulighed for deling med sociale netværk (via Twitter, Facebook og LinkedIn). Twitter viser sig at være et meget effektivt redskab til deling af jobopslag, og min konto på Twitter (@ nordicstartup) får flere ’followers’ hele tiden.

Portalen er støttet af rekrutterings- og headhuntingservices, da idéen er, at portalen skal fungere som en pipeline til disse ydelser. Vi vil vokse sammen med start-up-virksomheder (dvs. gratis jobopslag i begyndelsen, dernæst hjælpe med at rekruttere, når flere medarbejdere er blevet ansat og herefter headhunting for at finde en eller flere superstjerne-medarbejdere eller -leder).

Jeg har lige fået tilbagemeldinger fra Martin Thorborg, der synes, at siden og idéen er fantastisk, og opfordrede mig til at fortælle om Nordicstartupjobs.com på Amino. Jeg vil derfor sætte stor pris på din feedback og input.
+Hvordan jeg øge trafikken på sitet?
+Skal jeg dele jobs med sites som f.eks. JobIndex, eller skal vi forblive en ren niche?
+Hvilke andre tjenester har startup-virksomheder brug for, når I skal til at rekruttere?
+Giver det mening at ’gå Nordisk’ med det samme?

Mange tak, Alex Farcet

---------------------------

Hi,

I've just launched Nordicstartupjobs.com, a job portal dedicated to startups in Denmark and the Nordics.  Posting jobs is completely free and allows easy sharing with social networks (via Twitter, Facebook and LinkedIn).  Twitter is turning out to be a very effective tool for sharing job postings and my account (@nordicstartup) is getting more followers all the time.

The portal is supported by recruiting and headhunting services; the vision is that the portal will act as a pipeline for the services and that we will grow together with startups (i.e. free posting at the start, recruiting help as more employees are hired, then headhunting to find a superstar employee or leader).

I've just received feedback from Martin Thorborg who thought it was great and encouraged me to announce the portal on Amino.  I would very much appreciate your feedback and input as well.  

+How do I grow traffic?
+Should I feed the jobs into aggregators such as Job Index or should we stay a pure niche?
+What other services do startups need when it comes to recruiting? 
+Does it make sense to go Nordic right away?

Many thanks, Alex Farcet

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:53

Hej Alex

Det er en rigtig god ide, som  jeg kun kan bakke op om.
Besøg siden, den er super!!!

Dbh Martin

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 22:11

Hej Alex,

Webdesignet er måske lige kedeligt nok, og ligner desværre et af dem, man som webmaster gratis kan hente ned og bruge. Dermed sagt at det ikke har nogen personlighed. Jeres logo er dog rigtig fint.

Det virker som et rigtig godt initiativ. Det første jeg dog bed mærke i er, at der er lagt en del jobs ind med lokation uden for norden. Er det en kommunikationsfejl eller bevidst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)