Hej, (først på dansk; then in English)
Jeg har netop lanceret Nordicstartupjobs.com, der er en jobportal dedikeret til start-up-virksomheder i Danmark og Norden. Portalen er støttet af rekrutterings- og headhuntingservices, da idéen er, at portalen skal fungere som en pipeline til disse ydelser. Vi vil vokse sammen med start-up-virksomheder (dvs. gratis jobopslag i begyndelsen, dernæst hjælpe med at rekruttere, når flere medarbejdere er blevet ansat og herefter headhunting for at finde en eller flere superstjerne-medarbejdere eller -leder).
Jeg har lige fået
tilbagemeldinger fra Martin Thorborg, der synes, at siden og idéen er
fantastisk, og opfordrede mig til at fortælle om Nordicstartupjobs.com
på Amino. Jeg vil derfor sætte stor pris på din feedback og input. Mange tak, Alex Farcet --------------------------- Hi, I've just launched Nordicstartupjobs.com, a job portal dedicated to startups in Denmark and the Nordics. Posting jobs is completely free and allows easy sharing with social networks (via Twitter, Facebook and LinkedIn). Twitter is turning out to be a very effective tool for sharing job postings and my account (@nordicstartup) is getting more followers all the time. The portal is supported by recruiting and headhunting services; the vision is that the portal will act as a pipeline for the services and that we will grow together with startups (i.e. free posting at the start, recruiting help as more employees are hired, then headhunting to find a superstar employee or leader). I've just received feedback from Martin Thorborg who thought it was great and encouraged me to announce the portal on Amino. I would very much appreciate your feedback and input as well. +How do I grow traffic? Many thanks, Alex Farcet |
Hej Alex
Det er en rigtig god ide, som jeg kun kan bakke op om.
Besøg siden, den er super!!!
Dbh Martin