Mange har sikkert oplevet scenen hvor man står med for meget
affald og for lidt plads.
Affaldspresseren er en brugervenlig mekanisk enhed som fungere
ved at brugeren ved egen kraft kan komprimere affaldet i en husholdnings
container. Den er lavet af kraftigt stål og kan klappes sammen så den fylder
mindst muligt når den ikke er i brug.
Affaldspressen anvendes til at komprimere restaffald i
husholdningens container med helt op til 50%.
Jeg er kommet i kontakt med producenten og har fået et tilbud
om at blive deres distributør i Danmark.
Her håber jeg i kan hjælpe mig.
Er der et marked for den i Danmark?
Hvad skulle prisen være på den? / Hvad ville i give for den?
Jeg tror der vil være et marked for dit produkt i DK, måske kunne du se på målgruppen ældre borgere eller personer der ikke har kræfter til at trykke affaldet ned ved egen kraft. Prøv evt. at bundle produktet med salg af affaldscontainere
Mit bedste gæt på en pris vil være 250-300,- i udsalg.
Ja, det produkt vil helt sikkert pisse min skraldemand af i en grad der bliver svær at beskrive i skriftsprog.
Jeg havde på et tidspunkt 2 ble-konsumerende unger og det gav en udnyttelse af min affaldscontainer på ca 150%.......nu vejer jeg på den rigtige side af 0.1ton så jeg sprang resolut op i containeren når den var fuld og komprimerede affaldet med det resultat at skraldemanden IKKE kunne få "lortet" ud når han vippede den op i hans flotte, næsten lydløse skraldebil. Med det resusltat at han ikke tømte den og jeg så stod med 150kg affald !!!!
Dette er ikke ment som kritik af din plan, men blot en iagtagelse fra det virkelige liv.
Ja, det produkt vil helt sikkert pisse min skraldemand af i en grad der bliver svær at beskrive i skriftsprog.
Jeg havde på et tidspunkt 2 ble-konsumerende unger og det gav en udnyttelse af min affaldscontainer på ca 150%.......nu vejer jeg på den rigtige side af 0.1ton så jeg sprang resolut op i containeren når den var fuld og komprimerede affaldet med det resultat at skraldemanden IKKE kunne få "lortet" ud når han vippede den op i hans flotte, næsten lydløse skraldebil. Med det resusltat at han ikke tømte den og jeg så stod med 150kg affald !!!!
Dette er ikke ment som kritik af din plan, men blot en iagtagelse fra det virkelige liv.
Rigtig fornuftigt syn på sagen. Dermed kan produktet i stedet for hjælp, blive til en irritation. Og dette argument er nok til at jeg ikke ville købe den.
Havde ellers tænkt at det var et udmærket produkt til at starte med.