Jeg har en ven som vist har prøvet dette firma. Mener ikke han bruger dem mere. Han stoppede vist fordi at han syntes det var lidt svært at kommunikere med dem grundet tysk / engelsk. Tror det var nogle sprog misforståelser.
Men dette hjælper dig jo ikke meget :-) Det siger jo heller ikke så meget om dem.
Personligt har jeg aldrig prøvet dem men har prøvet en del udbydere. Idag bruger jeg selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk
Hej har læst mig lidt om www.hosteurope.de. Vil bare høre om der nogle herinde som bruger dem ?
Jeg har for et par år siden haft en virtuel server/slice (VPS) hos dem for omkring 20€/md. De er en af de få tyske udbydere som accepterer kreditkort. Der var ikke noget galt med deres service, men jeg stoppede med at bruge dem pga. jeg havde brug for en dedikeret server, som jeg fandt billigere andetsteds. På grund af at jeg er født i Tyskland har jeg ikke haft nogle sprogproblemer, men jeg har heller ikke haft brug for at kontakte dem, så vidt jeg husker. Bare husk at de nok henvender sig til tyskere i første omgang. En anden tysk udbyder (www.yourshelter.net) har tilbud målrettet danskere, men jeg kan ikke tale for dem.
Dbh Claus
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg bruger selv en virtuel dedikeret Windows server (VDS) fra yourshelter til nogle af mine projekter. Man kan selvfølgelig ikke helt undgå udfald, men jeg er overvejende tilfreds. Jeg har det "midterste" af deres produkter. Den helt billige skal man nok holde sig fra, hvis man snakker Windows. Der skal man ikke have ret tunge applikationer kørende før den går i knæ.
Du spurgte om jeg var tilfreds med dem jeg bruger nu. Jeg er yderst tilfreds og har ikke haft nogle problemer med de udbydere jeg bruger nu. Jeg er godt tilfreds.