For det første kan du ik tage trademark på et navn, hvis det er almindeligt. Dvs hedder du noget, som ik er unikt, så er den ik muligt. Dernæst så er det ik bare dårlig stil, men rigtig dårlig stil og usmageligt, at du gør dig til dommer over, hvornår en familie side skal opdateres og hvordan. Synes du selv det er retfærdigt? Bestemmer jeg så os hvornår du må og skal gøre ting? Hvorfor finder du ik bare et andet navn, og kommer videre, fremfor at starte ud med evt at skade dit firma for livstid! En gang på Google, altid på Google. Husk det! |
Mikael christiansen:Lidtsporgsmål:Tusind tak for en masse hurtige svar.
Problemet er også at navnet med stort set alle andre TDL'er er optaget. Det er kun 2 eller noget i den stil der ledige, og en af dem er X.my.uk, hvilket ikke er vildt fedt. Så det må nok blive Xaps.dk.
Men ja, som jeg også skriver vil jeg helst ikke tvinge det fra ham.
Jeg har set sagen om Orango, utrolig massiv linkbuilding som de har fået lavet :)
Jeg må prøve at kontakte ham igen, fordi som I også siger, så har alt vel en pris :)
Du må have misforstået noget ?
Det er kun domæne hajer der har en pris på domæner , så alt har ikke en pris , du skal læse denne sag at han sagde nej tak til 500 kr.
Han ville gerne sælge med til højere pris , du må ikke sælge danske domæner , dette er imod dansk domæne lovgivning
https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf
Du må ikke have læst hele tråden. Det er en eller to andre i tråden, der skriver at alt har en pris.. Det kan jo godt være han ikke er indstillet på at sælge, men så længe at han ikke siger han vil have mere er det jo lovligt. Hvis jeg byder 5.000 kr. og han siger ja, så er det jo lovligt nok.