Hej Aminoer. Jeg har længe læst på forummet, men ønsker at forholde mig lidt anonym, det håber jeg I har forståelse for. Jeg har netop startet et ApS op, lad os kalde det X ApS. Mit navn er også Daniel X. Dvs. Mit efternavn og ApS er det samme. X.dk er så optaget, det samme gælder for X.com. Jeg har spurgt indehaveren af X.dk om han er interesseret i at sælge, men det er han ikke. På domænet ligger der noget for en familie, og der er ikke opdateret siden 2007. Det ville selvfølgelig være dejligt, hvis jeg kunne overtage det domæne. Derfor vil jeg gerne høre jer aminoer, hvordan det ser ud? Kan jeg lave en form for patent på 'X', og derefter bede om domænet? Det er ikke fordi jeg ønsker at narre det fra ham, men synes det er lidt irriterende, at han skal optage det, når det ikke bliver brugt. Jeg har ligeledes også tilbudt ham en email, så han kan få navn@x.dk og beholde det.. Jeg glæder mig til at høre fra Jer, Mvh. Daniel. |
Hvis du få varemærkebeskyttelse, vil det hjælpe din sag. Men han bruger det trodsalt aktivt, så den er ikke sikker. Snup www.x-aps.dk, www.xaps.dk, www.x-as.dk og www.xas.dk og brug din tid på noget andet :)