Jeg er selvstændig vognmand, og har en koksgrå VW Toruan 2.0 (diesel) på en leasing kontrakt som jeg skal af med, da jeg skal have mig en større vogn. Vognen er fra nov 2006, dvs 3 år gammel - leasing kontrakten løber 60 måneder, dvs. til nov 2011 - blot om 2 år. den kan derefter frikøbes for 43.500 ex moms. Den har pt kørt knap 193.000 km har fået alle krævet service eftersyn, og kører godt. Har ikke haft nogen uventede problemer med bilen. I følge leasing kontrakten er den månedlige ydelse 3.268,00 ex moms Skal lige for en god ordens skyld, sige det er en erhvervsaftale og 100% erhvervsbil :) Den eneste "hage" den har enkelte små-skader i form af ridser - jeg kan sørge for det bliver i orden, men så vil der komme en udbetaling (efter aftale) for overtagelse af køretøjet. Der er givet 27.187,50 ex moms i udbetaling da kontrakten blev udført. Bilen har hele sin levetid været folieret, og derfor er lakken (udover de steder hvor der er enkelte mindre skader) meget fin og farven er ikke falmet. Leasingselskabet (Aet Autofinans i brøndby) skal have et lille gebyr for omregistrering, som du naturligvis betaler til leasing selskabet) Lad mig høre fra dig hvis du har interesse. Bilen er i KBH. |
Hører gerne mere!
send information på info@rengoringssalg.dk