Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Ret & Råd det??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ret & Råd har lavet en ret sjov quiz, hvor man kan deltage i en lodtrækning om en bog, hvis man svarer rigtigt på minst 11 ud af 16 spørgsmål.

Når man kommer igennem quizzen ,og har svaret rigtigt på de obligatoriske 11 spørgsmål, kommer et nyt vindue, hvor man skal afkrydse, om vil have deres nyhedsbrev for private eller for erhverv. Kun hvis man accepterer dette, får Ret & Råd ens navn og e-mailadresse.

Hvis man ikke ønsker nyhedsbrevet, så deltager man altså ikke i konkurrencen. Det er selvfølgelig bare en lille sjov quiz - men er der ikke noget umoralsk i det, når nu det er jurister der står bag web-sitet?

Prøv quizzen her: http://quiz.ret-raad.dk/testdinviden/default.aspx#  den er faktisk meget sjov - uanset om man deltager i en konkurrence eller ej.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:50
Jeg bliver da ikke påtvunget at modtage deres nyhedsbrev? Der er to afkrydsningsbokse på samme side som indtastningsfelterne.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:00
Du har helt ret ---- Sorry Ret & Råd.

Havde ellers prøvet 2 gange, og der hvar ingen felter til navn og adresse. Kun de 2 afkrydsningsfelter til nyhedsbrevet.

Men har nu prøvet endnu engang, og der blev jeg ganske korrekt spurgt om mit navn osv.

Lukker spørgsmålet - dybt flov

Men Quizzen er nu stadig lidt sjov.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:00
Jeg kan overhovedet ikke se noget umoralsk i det. Tværtimod viser det at advokater og revisorer ikke er støvede mennesker i jakkesæt og slips.

Man kan jo til enhver tid framelde sig nyhedsbrevet igen

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:03
Det umoralske var ikke quizzen! Men metoden jeg (fejlagtig) troede de brugte til at få navne og adresser ud af os.

Men godt ord igen - der var jo orden på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)