Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til forhandlernet - specielle behov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har tidligere spurgt lidt til en løsning her, hvor jeg ville prøve at arbejde lidt med Joomla selv.

Jeg må dog konstatere at jeg ikke kan komme videre og stadig render rundt med den her idé som jeg enormt gerne ville føre ud i livet. Jeg går i stå på selve den tekniske del hvor jeg har brug for en løsning med specielle behov såsom valg af forhandler/udsalgssted, mulighed for leverandører at oplægge og redigere egne produkter og meget mere.

Jeg har forsøgt at lede efter en løsning på nettet, men kan slet ikke komme videre i processen. Er der nogle der kan hjælpe mig med at hint til hvor og hvordan jeg kommer videre ? - kan man købe specielle funktioner på eks. Wannafinds webshop eller skal man have fat i programmører og starte fra "scratch" og dermed den tykke tegnebog ?

Jeg har et væld af idéer som jeg gerne ville påføre konceptet senere så der skal være mulighed for udvikling og tilretning undervejs....

På forhånd tak for svaret,

Mvh

RBMW

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:23

Skulle nu nok mene vores Reseller udvidelse til Magento kunne hjælpe dig et langt stykke af vejen...

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Værløse
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:40

Hej Niels.. tak for hurtigt svar!

Jeg har faktisk været omkring Magento tidligere, men min manglende tekniske indsigt stoppede mig dér.

Har I lavet nogle shops med reseller modulet som du evt. kan linke til ?

Mvh,

RBMW

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:51

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)