Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bladre PDF katalog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med aminoer.

Jeg står overfor opgaven at skulle fremfinde et brugervenligt, og nemt system til oprettelse af bladrekataloger.
Denne opgave i sig selv er ikke svær, dog har jeg udfordringer ved at finde en løsning som ikke er baseret på en månedlig omkostning.

Min kunde, ønsker at købe selve softwaren, istedet for at låse sig fast til en månedlig ydelse.

Vi har selv erfaring med enkelte leverandører, baseret på den månedlige ydelse - men jeg hører gerne indspark og erfaringer.

Mvh. Henrik 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 09:10

Jeg er lidt i tvivl om du mener software til design af fysiske, trykte bladrekataloger eller online kataloger. Hvis det er sidstnævnte, kan jeg varmt anbefale www.issuu.com. Det er super nemt at konvertere et word-dokument eller en pdf-fil til et flot online katalog, som kunderne kan bladre i. Issuu.com blev kåret til et af verdens 50 bedste websites i 2009, men mange kender det stadig ikke.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:15

Hej Henrik,

Kig på www.uniflip.dk der er mulighed for at downloade softwaren til eget website. Det fungerer ganske godt.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:19

AdXpert

Beklager at jeg ikke har synliggjort det ordenligt.

I dette tilfælde er der tale om online bladre PDF kataloger.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 09:28

Henrik P.:
I dette tilfælde er der tale om online bladre PDF kataloger.

Så bør du kigge på issuu.com! :)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:10

Mange tak for tippet.

Dog er kravet at det skal være på dansk, let at bruge, og skal bruges i kommecielt øjemed :O)

Mvh. Henrik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:17

Jeg er selv ved at flytte vores publikationer fra scribd.com til issuu.com, da denne side bare er i top. 

Jeg vil anbefale onlinepdf.dk såfremt du søger et dansk site, dette er godt nok også abonnement, men er noget billigere end andre danske udbydere. Jeg har ikke umiddelbart kendskab, til firmaer der sælger en decideret software.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:20

Hej Henrik,

Hvorfor ikke bare betale 299,- om måneden også har mulighed for at oprette alle de kataloger som firmaet har lyst til? I stedet for at gå ud og smide måske 10.000-15.000,- efter et stykke software?

For hvis virksomheden lige pludselig vil have skiftet det ud, eller det bliver "forældet", så kan de jo ikke gøre så meget, da de jo har købet det?

Glædelig første december!

Hilsen
Nicolai

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:57
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)