Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få solgt noget www.coolprint.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Ildsjæle

Jeg har lige startet mit eget firma sammen med en ven, vi har lavet forskellige tiltag for at komme igang, men det lader vente på sig...
Vi har nogle fantastiske produkter som af kvalitet ligger højere end vores konkurrenter,
Vi laver bl.a. de "berømte" foto kalendere. 

Vi har lavet følgende tiltag

• Oprettet facebook gruppe og inviteret mange
  • Oprettet annoncer på www.google.com og betaler penge for at ligge rigtigt
  • Kørt land og rige tyndt med vores flyer i alle nybygger kvarterer, ( vores målgruppe er børne familier. )
  • Oprettet avisannoncer i lokalområdet.

Vi er et nystartet firma og vi mangler kunder, derudover vælter vi ikke i penge. Så derfor kunne jeg godt bruge lidt feedback på hvad vi kunne gøre for at komme i gang.
Vi er godt klar over at vores hjemmeside ikke er verdens bedste www.coolprint.dk men vi skulle jo starte et sted.

Håber nogle lige vil bruge 2 minutter på at give lidt kontraktivt kritik  

mvh

Kasper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:37

Hej

Jeg tror det ville hjælpe en lille smule hvis I fik lavet forskellige designs (skabeloner)  på jeres kalendere, så det ikke virker som om det bare er et billede på et stykke papir med nogle datoer. Ved ikke at være unikke, der giver I mere folk en idé til at printe det selv på A4 derhjemme.

I kan i foråret eventuelt udvikle et koncept der er mere målrettet og som kan blive en ganske givtig succes, nu når jeg tænker over det (hehe),

I kan tage kontakt til institutioner børnehaver/vuggestuer/fritidshjem og evt skoler. I kan så designe en kalender der "passer" til den enkelte institution med gruppebilleder af ungerne og pædagogerne og så sørge for at ungernes forældre får bestillingssedler med hjem når børnene afhentes.

Konceptet kan også indeholde højtider, hvor I f,eks, til Jul få designet nogle Julekalendere helt unikt til hver enkelt sted. Jeg kan godt forestille mig I kan få lavet noget standard materiale der er udstanset som I kan printe ovenpå med billeder og så levere så de har dem inden 1.12.

Men derudover ville jeg, når jeres målgruppe er ungerne, gøre siden mere indbydende, f.s.a. farver og målgruppe. Og jeg ville stoppe vandsalget der er doobelt pris af hvad det koster i Netto og andre steder :-)

Håber det kan bruges til noget.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 09:55

Tusinde tak for svar, tanker flyver allerede rundt. Super

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:08

Hej Kasper

Prøv og tag fat i Kim på ka snabela firmafordele.dk hanhar kontakt til en masse personaleforeninger, hvor du kan blive markedsført kvit og frit.

Mvh Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)