Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står for hjemmesiden i vores familiefirma og synes at dette må være det ideelle sted at få feedback på den.

Siden hedder www.kloak-problemer.dk

Jeg håber, at I kan komme med råd og forslag til både SEO og konvertering, samt generelle ting.

JeppeSmile

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Skrevet kl. 22:13

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 22:23

Hej,

Jo siden er da ganske fin - men du repræsentere jo en virksomhed og i det tilfælde ville jeg vælge at slette "Google Search Bar" og tilføje billed ekempler på div sider, så dine "potentielle kunder" kan få et indtryk i virksomehedens gøren.

Rent teknisk er der en del "Lacking" siden hakker lidt kan skyldes at du ikke har den rigtige serverløsning.

SEO / Søgemaskineoptimering - Så vil jeg anbefale dig at slette det bibliotek du bruger eks.

klikker man på "kloak-problemer" ser stien sån her ud: http://www.kloak-problemer.dk/8835/Kloak-problemer

du skal få slettet det bibliotek som i det her tilfælde hedder 8835

Det vil for Google betyde at det ikke skal så langt in på dit domæne og finde "kloak-problemer" og dermed opnår du en højere placering.

Er det helt Sort eller giver det lidt mening?

Mvh.

René Simonsen

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:53

Hej Jeppe

Egentlig har du et pænt site, som sagtens kan blive let at overskue. Jeg vil foreslå dig, at du får læst en grundig korrektur og fjerner alle de links, der er i brødteksten. Det vil gøre teksten lettere at læse.

Du skal desuden være forsigtigt med gentagelserne. Du har en del afsnit om virksomhedens autorisation, der næsten er ens - endda på samme side. Det virker lidt rodet og forvirrende. Prøv i stedet at strukturere indholdet, så det passer til dine menupunkter. Det vil gøre det nemmere for din læser at finde det, han kommer efter.

Stor hilsen
Gitte :o)

www.belletrist.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Skrevet kl. 18:17

Hej Gitte

Mange tak for input, det giver inspiration til det videre arbejde, hvor der nok skal en tekst forfatter ind over Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:19

Synes det er en fin side du har fået lavet.

Held og lykke med det Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Skrevet kl. 18:31

Hej Rene

Mange tak for dit indspark, har taget kontakt til mono.net  som styre bibliotekerne, men de kan desværre ikke fjerne tallene, angående lacking betyder det noget for SEO? og hvordan ser du det. Overvejer pt om jeg skal fjerne søge baren, men det kunne lyde ret fornuftigtSmile.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:40

Superflot hjemmeside , tillykke med den , det er nærmest en  perfekt   hjemmeside Smile ,

Kan kun se en ting på denne side er den gule trekant i bunden af siden der viser der er fejl på siden ,

http://www.kloak-problemer.dk/8880/Anlæg måske er problemet æ ?. er ikke webmaster med har hørt om problemer med æ , ø , å , i urler .

går ikke meget op om sider er kodet fuldt ud korrekt w3.org , bare den ses i alle browser og ikke viser en lille dum trekant i bunden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 19:09

hej jeppe, hermed en lille liste med ting du skal kigge nærmere på for at fremstå mere professionel :-)

lige ved første øjekast får man et godt indtryk, men når man kigger nærmere efter er den en masse småting der irriterer det generelle gode indtryk.

-for det første er den en masse farver på siden - gul,blå,hvid,sort,grøn,rød - prøv at se om du kan holde dig til 3 farver så det bliver mere ensartet stil og simpel, simpel er altid godt :-)

-på forsiden i logoet "Sørbylille EntreprenørService",  flere steder er "Y" halveret!

-når man går fra forside til "Anlæg", "Priser","Profil" springer hele forsiden mange pixels til højre!

side url's som disse er google ikke glade for(link fra forsiden i tekst"omfangsdræn"):
http://www.kloak-problemer.dk/9218/%20Omfangsdræn

-når man har afsendt en besked fra kontaktformular får man beskeden "tak for din besked",

den er lavet på to linjer og den går ind i hinanden! - kunne måske også lige fortælle at vi kontakter dig indenfor 2 arbejdsdage eller lignende :-)

-syntes der er nogle gode informative undersider om jeres speciale :-)

glæder mig til at se opdateringen :-) all the best

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)