Hej aminoer Jeg håber, at jeg er havmet i den rigtige rubrik med mit spørgsmål, ellers er jeg taknemmelig over andre forslag. Mit spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med at får besvaret er flg.: Hvis man har et tilbud til wellnessbranchen (fitness studio, kosmetik, alternative behandlere, etc), som ikke er forbundet med nogen omkostninger for virksomheden/forening, men bare er et supplement eller ekstra service til deres kunder/medlemmer, hvad er så bedst i den her elektroniske tid vi lever i: email eller det gode gamle postvæsen? Det drejer sig om en vitalanalyse foretaget af en statslig anerkendt diplomernæringsrådgiver fra tyskland. Det er dem, der tager imod tilbuddet som betaler prisen for analysen. Der er ingen, der tjener på selve analysen (som koster 130 dkr.) . Det erv faktisk kun det reele omkostninger der er forbundet med det, der bliver dækket ind. Der, hvor jeg kommer onf i billedet er, at hvis der er et behov der skulle dækkes, så har jeg et produktforslag, som så bliver sent sammen med resultatet af analysen til kunden.. Det er op til kunden selv at bruge resultatet af analysen efter eget valg. Jeg ville være taknemmelig, hvis nogen kan svare mig på om det i det hele taget er lovlig at kontakte folk på denne måde og i givet fald, hvad der er bedst, e-mail eller brev. D.b.h. Michael
|
Du må ikke uopfordret sende emails til folk med salg for øje. Du må derimod gerne sende et brev med posten