Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål: Hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg håber, at jeg er havmet i den rigtige rubrik med mit spørgsmål, ellers er jeg taknemmelig over andre forslag.

Mit spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med at får besvaret er flg.:

Hvis man har et tilbud til wellnessbranchen (fitness studio, kosmetik, alternative behandlere, etc), som ikke er forbundet med nogen omkostninger for virksomheden/forening, men bare er et supplement eller ekstra service til deres kunder/medlemmer, hvad er så bedst i den her elektroniske tid vi lever i: email eller det gode gamle postvæsen?

Det drejer sig om en vitalanalyse foretaget af en statslig anerkendt diplomernæringsrådgiver fra tyskland. Det er dem, der tager imod tilbuddet som betaler prisen for analysen. Der er ingen, der tjener på selve analysen (som koster 130 dkr.) . Det erv faktisk kun det reele omkostninger der er forbundet med det, der bliver dækket ind.

Der, hvor jeg kommer onf i billedet er, at hvis der er et behov der skulle dækkes, så har jeg et produktforslag, som så bliver sent sammen med resultatet af analysen til kunden.. Det er op til kunden selv at bruge resultatet af analysen efter eget valg.

Jeg ville være taknemmelig, hvis nogen kan svare mig på om det i det hele taget er lovlig at kontakte folk på denne måde og i givet fald, hvad der er bedst, e-mail eller brev.

D.b.h.

Michael

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:58

Du må ikke uopfordret sende emails til folk med salg for øje. Du må derimod gerne sende et brev med posten Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:00

Hej

Det vil ikke være tilladt at sende en email, da formålet med undersøgelsen kan/vil resultere i et købstilbud, og at selve emailen som sådan også er et købstilbud. Om det giver over/underskud/går lige op, er et skatteteknisk spørgsmål og da den private ekspert må formodes at kunne blive eksponeret er der under alle omstændigheder tale om markedsføring.

Så postomdeling må være svaret efter min mening. 

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:05

Hej

Såfremt kunderne ikke er klar over at deres vitalitets informationer vidergives til 3.mand, så kommer du hurtigt i medierne.

Hvis kunderne på forhånd ved at der bilægges materiale fra 3. mand til orientering omkring ændringer der foreslås i forhold til testresultaterne, om nogle, så er kunderne vel de bedste til at svare på om de ønsker den yderligere information per post eller mail ikke sandt? og så har de jo på forhånd givet tilsagn.

Men det var ikke meningen at de skulle spørges først vel?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:14

Hej

Mange tak for svarene.

D.b.h.

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)