Vi har netop modtaget besked fra DHL om at de vil ændre deres fokus til udelukkende at satse på express- og udlands-forsendelser, så derfor opsiger de vores kontrakt på pakkeomdeling til private og virksomheder.
Sammenholdt med at Post Danmark har fået mandat til at smide deres 10% dårligste kunder ud pga. et krav fra EU, så begynder det at se lidt svært ud for små webshops i Danmark.
Jeg kan ikke rigtig se noget alternativ snart. Vi må anskaffe en budcykel!
Vi har netop modtaget besked fra DHL om at de vil ændre deres fokus til udelukkende at satse på express- og udlands-forsendelser, så derfor opsiger de vores kontrakt på pakkeomdeling til private og virksomheder.
Sammenholdt med at Post Danmark har fået mandat til at smide deres 10% dårligste kunder ud pga. et krav fra EU, så begynder det at se lidt svært ud for små webshops i Danmark.
Jeg kan ikke rigtig se noget alternativ snart. Vi må anskaffe en budcykel!
Uha, det håber jeg da ikke, de gør - Vi har ikke fået noget brev, men er blevet kontaktet af en sælger fra gls, som ville høre, om dhl var holdt op med at afhente pakker hos os, da han havde hørt, at de ikke gjorde det længere.. Men det kan være det kun er for de kunder, som også har privatpakker, hvilket vi ikke har?! Er det domestic pakker du sender?
Det er jo ikke sikkert de opsiger alle - måske bare den del som de laver dårligst forretning på.
De skriver at de udelukkende vil fokusere på internationale express forsendelser, så det må næsten tolkes som om at de opgiver danske indenrigsforsendelser helt.
øv øv øv!! Det er desværre rigtigt - og det var ebn fejl, at vi ikke havde fået noget brev.
De må ikke køre med postdanmarks pakker længere og da vi ikke havde fået noget brev, fik vi 1 måned ekstra, så er opsagt pr. 1/1.
Hvad hulan gør vi så - eneste alternativ er vel gls?!! Jeg spurgte om de kunne anbefale nogen, og svaret var gls, postdanmark eller onc - sidst nævnte har jeg aldrig hørt om - har i? Og så er der vel også dpd..