Har sendt en mail til dem, om ders vare er ægte eller falske, og de skriver tilbage at de er 100 procent ægte. Og at de tager 100 procent ansvar for de vare.
NOGEN der kan hjælpe med at undersøge om de er ægte som de skriver.
Eller nogen som er leverandør af tøj og sko af denne slags tøj på hjemmesiden ???
Jeg kan stortset med 100% sikkerhed sige, FAKE:) Hvad jeg ved af er alle sådan nogen sider fra kina falske. Og priserne burde også afspejle det ville jeg mene.
Jeg ved ikke om Fashion Seller herinde har med alle store fashion mærker at gøre men mener han er godt inde i den branche, prøv evt at smide en besked til ham.
Der er på siden 3 par jeans som Evisu selv har designet, og som er kopieret. Resten er kreative påfund, som aldrig har været lavet.
De sælger LV!!!
Deres Gucci varer har så mange fejl, at bare det de kalder dem Gucci er sjovt. Logoer der vender forkert, forkerte modelnumre, designs fejl, spænde fejl, stoffejl, læderfejl osv. At man kan kopiere et produkt så dårligt, det kan man kun more sig over.
Nike er 100% fake. Evt spørg dem om billeder af selve mærkatet der sidder i flappen (den over snørrebåndene). Så skal jeg svare dig på 2 min om hvorfor de er fake.
Har sendt en mail til dem, om ders vare er ægte eller falske, og de skriver tilbage at de er 100 procent ægte. Og at de tager 100 procent ansvar for de vare.
NOGEN der kan hjælpe med at undersøge om de er ægte som de skriver.
Mange tak
Undskyld men få dog lidt kritisk sans, du har jo tidligere spurgt os om en lignede side!
Undret det dig slet ikke at du ikke kan finde nogen firma navn eller adresse ? eller at sælger kun bruger hotmail eller yahoo mailer adresser? Det er jo ofte et tegn på at man ønsker at skjule noget.
Iøvrigt så hold dig væk fra Asiatiske "webshops" med undtagelse af Strawberrynet. 99% af dem alle sælger kopier, replikas, look a likes eller hva de nu får dem kaldt, og du får fingrene i klemme, hvis de bliver taget i tolden. De kender ik til hverken trademark eller ægte varer, og de lyver gerne for at sælge et par jeans...
Der er masser af varer i EU at købe, dog er prisen højere, men så får du os det reelle produkt!
specielt da evisu bukser og de andre mærker der rammer den genre er gået lidt af mode,
og de kan ikke forhandles til fornuftige priser nogen steder uden det er fake.
Hvorfra kan du udtale dig om det? Hvis en fornuftig pris er 500 kr, så enig, men så finder man jo heller aldrig en Porsche til en fornuftig pris, hvis den er dyre end en Skoda.
Mark B:
en hel anden ting er at, for hver gang du køber vare hjem skal du betale en rigtig dyr toldafgift oven i momsen.
Det er slet ik lovligt!!! Det er illegal parallelimport, og det sættes på ligefod med falske varer!