Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stjålet cykel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har købt en cykel til ca 7000 kr fra en cykel forhandler for ca 3 måneder siden.

Den kom til service hos forhandleren, for lige at blive tjekket og strammet osv.

1½ uge efter ringe de og siger den er blevet stjålet, og at de har haft indbrud.

Først blev jeg lovet en ny cykel, (mundtligt), og nu får jeg at vide at jeg får en cykel magen til, i nogenlunde samme stand som den jeg aflevere, måske lidt nyere. Dog ikke en NY cykel som jeg blev lovet først.

Det skulle skyldes at deres selvrisiko lå højt og forsikring ikke ville betale dem for cyklen bla bla bla.

Hvordan står jeg i den situation, har jeg krav på at få min egen eller en ny cykel tilbager, eller skal jeg acceptere deres tilbud om en anden brugt cykel?

Mange tak.

Jonas

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis ellers den anden cykel er lige så god som den, du  har fået stjålet hos dem, så ville jeg hoppe ned i nogle lidt større sko, tage jurist-brillerne af og se lidt igennem fingre med det, for på den måde at gøre situationen lidt nemmere for en anden iværksætter, der formentlig har det ret svært i forvejen.. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 59
Fra  www.Tutti-Frutti.dk Skrevet kl. 01:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det hvad jeg gjorde og har fungeret fint for mig :) Vedligeholdt forholdet til cykel mekanikeren og kan have god samvittighed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)