Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emailmarketingsprogram - hvilke muligheder?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger pt på email marketingsprogrammer til vores nyhedsbrevsudsendelser. Jeg synes dog at priserne er ekstremt høje når alt lægges sammen - og det rammer nemt en deltidsansat pr måned Huh?

Så - er der nogen som har fundet noget som er til at betale - med de vigtigste målingsværktøjer og (måske umuligt) gerne på dansk. Simpelt og let at finde ud af - og hvor nyhedsbrevene ikke lander i junkmailen.

Og et spørgsmål mere - er der nogen som har erfaring med udsendelse af nyhedsbreve via Magento? Kan man på nogen måde måle noget - og hvordan lander de i modtagerens indbakke?

Mange hilsener Helle

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:42

Jeg bruger mailchimp.com, du kan se deres priser her og der er fuld tracking på alle e-mails man sender ud via dem.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:58

Hej Helle,

Hvor mange e-mails regner du med at sende pr måned? Hvor mange tilmeldte har du? Kast et blik på vores nye produkt, Ubivox, som prismæssigt bør koste noget mindre end en deltidsmedarbejder. :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 11:19

Vi bruger CampaignMonitor og jeg er super tilfreds med det. 

Det er meget brugervenligt og super rart at arbejde i. Det koster så vidt jeg kan huske 5$ pr. kampagne og så 1cent pr. modtager. Har du 20.000 (Højt sat for at fremme pointen) modtagere giver det altså en beskeden udgift på 205$ pr. kampagne.

Jeg kender ikke resten af markedet, men jeg har i hvert fald ikke fortrudt vi valgte CampaignMonitor. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:24
Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:25

David Mc Nally:
Hvor mange e-mails regner du med at sende pr måned? Hvor mange tilmeldte har du? Kast et blik på vores nye produkt, Ubivox, som prismæssigt bør koste noget mindre end en deltidsmedarbejder. :)

Ja, det er jo ikke polakker jeg har ansat Wink

Vi udsender vel i snit 85.000 pr måned. Maillisten er dog aldrig blevet sorteret for andet end de mailadresser som ikke eksisterer mere. Jeg forestiller mig at man - med et godt system - kan bede om at få vist eks de mailadresser som ikke har åbnet de sidste 10 nyhedsbreve. Så kan man jo få slettet dem da de ikke er meget værd.

Ubivox ser interessant ud - det vil jeg lige nærstudere i løbet af weekenden Smile

Hvad er forskellen med Ubivox og jeres ebrev? Hvorfor de lavere priser?

Mange hilsener Helle

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:33

Helle - houseofkids.dk:
Og et spørgsmål mere - er der nogen som har erfaring med udsendelse af nyhedsbreve via Magento? Kan man på nogen måde måle noget - og hvordan lander de i modtagerens indbakke?

Hvis du ender med Mailchimp som Martin anbefaler, så er der en integration med Magento som du kvit og frit kan hente her:

http://www.magentocommerce.com/extension/1208

Fra Farum
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54

Vi benytter Express´s dialog portalt til al ind og udgående.

for det er ikke et problem at sende ud, men alt det man kan miste af dialog med kunder der respondere..

Det vil vi ikke risikere!

OG der er jo ikke grund til at betale for meget. Først for et system til udsendelse og efterfølgende medarbejdere/systemer til at håndtere responsen.

Hilsen Jette

Fra Farum
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:08

Helle - houseofkids.dk:

Vi udsender vel i snit 85.000 pr måned. Maillisten er dog aldrig blevet sorteret for andet end de mailadresser som ikke eksisterer mere. Jeg forestiller mig at man - med et godt system - kan bede om at få vist eks de mailadresser som ikke har åbnet de sidste 10 nyhedsbreve. Så kan man jo få slettet dem da de ikke er meget værd.

Har du haft bouncehåndtering på dine tidligere udsendelser? Altså, bliver modtagerne slettet fra listen, hvis e-mail-adressen er defekt? Hvis ikke, vil du formentlig opleve et fald i antallet af tilmeldte, når du ryger over på et system, der håndterer den slags for dig.

Ubivox ser interessant ud - det vil jeg lige nærstudere i løbet af weekenden Smile

Hvad er forskellen med Ubivox og jeres ebrev? Hvorfor de lavere priser?

Forskellen på eBrev og Ubivox: For et par år siden indså vi, at vi havde truffet nogle ikke-optimale beslutninger under udviklingen af eBrev. Vi ville gerne lave en ny version, men vi besluttede at gøre det fra bunden for at undgå begrænsninger i forhold til den gamle platform. I samme omgang besluttede vi os for at brande det nye produkt under et nyt navn, som gør det nemmere at gå internationalt - man drømmer vel om det store udland. :)

Ubivox skal på sigt overtage for eBrev - vi lukker for nye kunder på eBrev en af de nærmeste dage. Eksisterende kunder på eBrev bliver dog ikke tvunget ud på en ny platform - er de glade for eBrev, skal de endelig blive dér, da serveren og supporten kører videre.

Prisen på Ubivox er faktisk højere for de fleste eksisterende eBrev-kunder, da de ikke sender store mængder e-mails. Vi har forsøgt at finde et prisniveau, som er passende for både os og vore kunder. Send mig evt. en e-mail på david dot mcnally at ubivox dot com, så kan jeg fortælle nærmere om et par prismæssige tiltag vi er ved at planlægge, og som kunne komme kunder med jeres volumen til gode. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)