Vi udsender vel i snit 85.000 pr måned. Maillisten er dog aldrig blevet sorteret for andet end de mailadresser som ikke eksisterer mere. Jeg forestiller mig at man - med et godt system - kan bede om at få vist eks de mailadresser som ikke har åbnet de sidste 10 nyhedsbreve. Så kan man jo få slettet dem da de ikke er meget værd.
Har du haft bouncehåndtering på dine tidligere udsendelser? Altså, bliver modtagerne slettet fra listen, hvis e-mail-adressen er defekt? Hvis ikke, vil du formentlig opleve et fald i antallet af tilmeldte, når du ryger over på et system, der håndterer den slags for dig.
Ubivox ser interessant ud - det vil jeg lige nærstudere i løbet af weekenden 
Hvad er forskellen med Ubivox og jeres ebrev? Hvorfor de lavere priser?
Forskellen på eBrev og Ubivox: For et par år siden indså vi, at vi havde truffet nogle ikke-optimale beslutninger under udviklingen af eBrev. Vi ville gerne lave en ny version, men vi besluttede at gøre det fra bunden for at undgå begrænsninger i forhold til den gamle platform. I samme omgang besluttede vi os for at brande det nye produkt under et nyt navn, som gør det nemmere at gå internationalt - man drømmer vel om det store udland. :)
Ubivox skal på sigt overtage for eBrev - vi lukker for nye kunder på eBrev en af de nærmeste dage. Eksisterende kunder på eBrev bliver dog ikke tvunget ud på en ny platform - er de glade for eBrev, skal de endelig blive dér, da serveren og supporten kører videre.
Prisen på Ubivox er faktisk højere for de fleste eksisterende eBrev-kunder, da de ikke sender store mængder e-mails. Vi har forsøgt at finde et prisniveau, som er passende for både os og vore kunder. Send mig evt. en e-mail på david dot mcnally at ubivox dot com, så kan jeg fortælle nærmere om et par prismæssige tiltag vi er ved at planlægge, og som kunne komme kunder med jeres volumen til gode.