Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Det sidste år til halvandet er blevet brugt ihærdigt på at fuldføre dette køreklare og gennemførte koncept til et online ungdomscommunity.

Og står nu endelig med et færdigt koncept klart til brug. Derfor prøver jeg Amino, for at kunne gøre arbejdet "færdigt".

Beskrivelse.

Der er tale om et stort internationalt community til størstedelen af de unge mennesker i hele Europa. Et samlet og nyskabende produkt, krydret med en masse af de største og allerede gennemkørte koncepter, til unge mennesker.

Vi er nogle få lande i eu der allerede har nogle af de koncepter kørende, men hver for sig. Her snakker jeg bla. Danmark, Sverige, Tyskland...
Koncepterne er hver især kæmpe store og er klart de førende sites på nettet, der holder de unge til.

Der er flere grunde til de koncepter endnu ikke er kommet frem i de andre lande.
Og her ser jeg en kæmpe fordel ved at komme ind på de markeder allerede nu. Så er vi nemlig på plads og der ikke blir mistet store resourcer på det.

At vi, allerede her i Norden har få´ af koncepterne kørende og etableret, ser jeg ikke som et problem. Da dette koncept blir noget af det aller nyeste indenfor ungdom-community´
Og vil stå i skarp konkurrence for de virksomheder.

Målet er at blive førende indenfor de mange områder der vedr. unge´muligheder nettet over. Nå det er sagt, saa blir der også en stor mulighed for at kunne udkonkurrere de allerede etablerede ungdomscommunity´her i Norden.

Info.

Hvis der skulle være interesse derude, vil du/i, i første omgang, under et irl/online -møde blive introduceret for en kort forretningsplan der indeholder bla.:

Virksomhedsbeskrivelse.

Idegrundlag.

Produkt -ydelse.

Markedsføringsstrategier.

Finansiering/budgetter mm.

Evt. handlingsplan.

*Hemmeligholdelsesaftale ER desværre nødvendigt.
*Udover det er den samlede forretningsplan udarbejdet og klar, hvis der efterfølgende skulle være yderligere interesse.

Mål.

Søger flere muligheder med denne tråd.

- investor, passiv.

- investor/samarbejdspartner/virksomhed med ressoucerne bag sig.

- salg af koncept.

- videregivelse af koncept m. andel.

Som det ser ud nu er der tale om et budget fra investor på min. 500.000 dkr. til et max. på 650.000 dkr. med sitet som største udgift.

Forventet indkomst 1. år, 1,3M dkr.

Forventet indkomst 2. år, 2,2M dkr.

Jeg tillader mig ikke at komme med konkrete tal mht. diverse investoraftaler mm. Det vil jeg i første omgang lade ligge indtil et evt. møde. 

Der er flere grunde til jeg søger som jeg gør. Men mest af alt gælder det for mig om at se ideen blive til virkelighed, som er det klart største mål.

Det perfekte for mig vil uden tvivl være at kunne samarbejde med en etableret virksomhed som allerede har kompetencer indenfor dette område.

Profil.

24 år, bosat i Kbh.

Uddannet elektriker, stoppede faget for 3 år siden hvorefter at leve som pokerspiller i Sydeuropa.

Udover kortspillet her jeg de sidste par år udarbejdet og færdiggjort dette koncept. Samt selvstuderet erhvervsøkonomi og en masse markedsføring.

Jeg er nået til det punkt hvor spillet skal lægges på hylden og videre i mit liv. Har derfor søgt ind på diverse grafiske linier, fra feb., i håb om at kunne lægge det sidste finish ind i min viden på dette område. For derfor selv at kunne være med i det område af virksomheden.

Mine kompetencer spiller helt sikkert ind på tal, IT og mest af alt kreativiteten. Har en evne til at ville nå det mål jeg sætter mig. Og så er jeg desværre sommetider lidt af en perfektionist.

Kontakt.

Hvis det har interesse, saa smid mig en "privat besked" med kontaktinfo eller her i tråden. Så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Tak fordi du læste med...Svarer gerne på spørgsmål her i tråden?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdate...

Bliver lagt op på virksomhedsbørsen en af de kommende dage, indholdende en mere detaljeret beskrivelse af konceptet. -

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)