Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt trykkeri (Tøj)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi er nogen stykker der sidder og snakker om hvad det egentlig ville kræve for at starte en hobby webshop op med tryk på tøj .

Det eneste vi ik lige kan gennemskue er hvor vi finder det billigste trykkeri der kan klare den opgave .

Nogen der kender nogen ???

Evt. i jylland , men ik et must .

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:41

Hej Netha,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hvor i får det trykt billigst, men i skal måske også vurderer, om i vil trykke det billigst.

Her tænker jeg specielt på kvaliteten af tøjet, samt trykket. Man kan jo sagtens lave tryk derhjemme, hvor man printer det ud og stryger på trøjen, men kvaliteten er altså også herefter.

Har i overvejet dette?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:50

Hej denni

Hvis man vælger selv at stryge det på, ved du så hvor holdbart dette er ?

... planen er at sælge dem til mellem 50 og  100 kr a stk og og kvaliteten bliver jo som regl også der efter , men da det er et hobby projekt og vores målgruppe regner vi med er de unge i vores lokalområde indtil videre . men hvem ved , kunne være det blev en succes på trods af den store konkurrance på dette markede , dog får vores en forskel jeg ik lige vil afsløre her inde endnu :)  ...

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:07

Hej Netha

vi laver en del i tryk og broderi også i små portioner.

du skal være velkommen til at kontakte mig så kan vi tage en uforpligtende snak. :-)

Mvh

Brian

brian@ebroderi.dk

tlf 40501333

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)