Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kbh.
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ny opstartende iværksætter og skal have udarbejdet en hjemmeside. Men desværre er jeg ikke helt så teknnisk selv. Jeg havde tænkt en hjemmeside alá designet på www.bornholmermarked.dk

Det skal dog ikke være sådan ens -  flere forhandledere med adgang til siden skal selv kunne logge deres produkter og der skal være betalilingsmulighed med visakort udadtil.

Kan det overhovedet lade sig gøre at lave sådan en hjemmeside? Er det yderst kompliceret og hvad vil vedligehold "i byen" koste?

Glæder mig til at høre nogen input.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et godt spørgsmål, så lad os forholde os til de udgifter som vi er nogenlunde kan forholde os til:

  • PBS indløsningsaftale 1000 DKK / pr. 12 måneder
  • Betalingsgateway (til at modtage kreditkort) - 200 DKK pr. månede
  • Hosting: 100 DKK pr. månede

Prisen på udvikling af webapplikationer afhænger i høj grad af hvilken samarbejdspartner du finder.

Selve udviklingen af sådan en annonceportal vil jeg skyde på kan laves for 20.000 - 25.000 DKK. Igen det er et meget løst bud, og det kan sagtens blive meget mere eller mindre, alt efter hvilke forventninger du har til funktionerne i dit kommende system.

Håber du kunne bruge det til noget :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Send gerne en mail til mig på leo@ewebdesign.dk

Vi kan sagtens hjælpe dig til en god pris. Skriv hvis du er intereseret.

Mvh Leo

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birgitte,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Vi har gode erfaringer med portaler og kan sikkert godt lave en site til dig til en fornuftig pris.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt Indo Soft.

Nu er jeg rimelig ny herinde på Amino. Og har lagt mærke til at hvergang du svarer en omkring hjemmesider. Ja så kommer dit lange r..syge reklame indslag her. Hvis du (i) er ligeså talenløse til at finde på nye input til hjemmesider. Ja så forstår jeg godt du er rejst til Bali..Big Smile

Forny dig og lad os glæde os over du er en haj til at skrive. og er det en forkert opfattelse så nyd vejret og lad os slippe for dit copy paste her.

Kan se at flere andre har nævnt dette for digWink og aligevel kan jeg finde det i 2 tråde her til morgen igen. God weekend

 

kenn

ps. prøv at rette bunden til ligesom vi andre gør, og er det svært. så find en her på Amino der kan finde ud af det.Yes

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn,

Hvis det irriterer dig så meget, så spring da bare over mine indlæg når du ser dem, at jeg fortæller lidt om min virksomhed til en som søger en leverandør kan jeg ikke se det store problem i. Hvis Amino har retningslinjer for dette så skal jeg da gerne følge dem, det da helt sikkert.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Lidt spænde projekt, det du skal brug er et CMS hvor du kan kontrolerer de nye kunder, der skal med senerer hen, generalt opstår der ikke problemer med de kunder der er med fra starten. Da programmørne eller programmøren sikre at siden fungerer.

En anden løsninge er at finde en udbyder, der udover at sætte din side op, også tilbyder at vedligeholde siden, til en fornuftig pris.

Vi kan sætte din side op, vi kan hoste den, vedligeholde den på serveren, sikre at der er et CMS system du kan bruge til at havde nye kunder oploaded, hvilekt vi løbende kanhjølpe med, hvis det volder problemer.

Jeg kunne godt tænek mig at høre mere om dit projekt, og den teknologi du vil bruge, bare du holder dig til PHP løsninger, så er du udover at skulle betale licenser, så grip pennen skriv lidt mere og har du brug for design og udvikling kan vi snakke om det, jeg kan kontaktes på;

Skype; it-michael

Michael@outsource-it-to-thailand.dk

Så vil jeg også røbe vores time pris det gør jeg principielt ikke på et åbent debat forum, da vores konkurenter ikke kan tilbyde samme priser.

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte

Du har fået mange forskellige svar og lidt reklame fra forskellige steder. Jeg kan også godt reklamere for vores firma www.webdesignbcn.com - et webfirma, der har bopæl i Barcelona, og derfor kan give en høj service til billigere penge, end du er vandt til. Det behøver altså ikke at koste 25.000 at lave den slags. Hvis du bruger Joomla, som jo har færdigstrikkede pakker, som kan rettes til, kan det gøres betydeligt billigere. Og selve hostingen kan også fås billigere: fra 20-30 kroner om måneden får du en god hosting.

Mvh.
Kasper Christiansen
info@webdesignbcn.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster et sted mellem 3000 og 200.000 :)

Igår lavede jeg faktisk et "lynkursus" i, hvordan du som ikke teknisk erhvervsdrivende kan få det bedste tilbud på en hjemmeside. Måske kan du hente lidt inspiration i disse videoer. Jeg tror i hvert fald, at det kan være med til at gøre det nemmere for folk at give et tilbud på din hjemmeside.

Se mit "kursus" her: http://www.amino.dk/forums/t/75123.aspx

(Kan se, at Kenn fra mobilteknik også deltager herinde. Hermed en offentlig undskyldning for den grimme mail jeg sendte dig, da vi blev uenige om din hjemmeside. Jeg havde en dårlig dag og beklager mange gange. Den video jeg linker til herover er faktisk også lidt katalyseret af den diskussion vi havde.)

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Tag evt. et kig på http://www.bricksite.com/main/home.

Her har jeg selv sat et lille gratis site op for min datter, som er kunstmaler. Det er nemt at gå til, og de har også e-handelsløsninger til meget få penge.

Mvh Flemming

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)