Vi har netop til aften modtaget en mail hvor der står vi har fået lukket vores betalingsgateway fordi det kort vi har brugt er afvist. Nu er der den lille finesse at det virker, og vi har prøvet at ændre til et andet og fået afvist på det også. Vi har ikke modtaget nogen form for varsel, eller faktura på det beløb vi så ikke mener vi skylder endnu (men til januar). Vi står så nu at vi og kan ikke komme i kontakt med dem, og har ingen betalingsgateway. Hvad gør man så? Skifter til Payex, ja jeg bliver kontaktet af dem i morgen regner jeg med for jeg har netop skrevet til dem. Hvad gør jeg så nu med fribetaling? Yderligere kan vi åbenbart ikke opsige kontrakten før februar 2011, så vidt vi kan se, og de kan opsige den med det samme hvis vi ikke betaler.
|
Er det ikke www.DIBS.dk der overtog dem i september eller sådan noget ?
jeg plejer at kontakte deres support, så siger de at det ikke er en del af mit abbonement, men jeg plejer at agumentere med at det heller ikke er en del af aftalen at deres system går ned hele tiden
så plejer de nok at kunne hjælpe