Hej alle. Jeg er en pige på 21 år, som er igang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi. Som en del af min uddannelse skal jeg i ulønnet praktik i cirka 3 måneder i en virksomhed. (18 jan. - 16. apr. 2010) I denne periode skal jeg også udarbejde min afsluttende hovedopgave, som skal omhandle en problemstiling i den valgte virksomhed. Jeg er blevet undervist i fagene: International markedsføring Organisation/kommunikation/ledelse Logistik Erhvervsjura samt et valgfagene kaldet Eventpraksis og entreprenørship. Arbejdsopgaverne kan tilpasses så de passer til den givne virksomhed. Der foreligger ikke nogle konkrete arbejdsopgaver som praktikken skal indeholde. På nuværende tidspunkt bor jeg i Hvidovre, men har et ønske om at bo i Køge, derfor søger jeg en praktikplads i omegnene af de to byer. Inden jeg startede med at studerer til markedsføringøkonom, blev jeg student fra HF i 2007 og tog derefter fagpakken HHX. Jeg har bl.a. arbejdet i børnehaver, på pædagogisk central i Køge, i cafe og på Køge sygehus. Jeg håber der er nogen som har lyst til at have mig i praktik. Jeg vil bidrage med en masse gå på mod og engagement og ser frem til at få afprøvet den viden, jeg har tilegnet mig, i praksis. Venlig hilsen Selina Larn |
Markedsføringsøkonom søger praktikplads.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)