Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design leverandør søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ikke hjælpe dig med leverandører af produkter, men vil blot istemme at det er en flot webshop.

Du har dog en slåfejl i en af dine produktkategorier. Der står "Badeværesle" men skulle vel have stået "Badeværelse". Og ikke for at være krakiler, men "Guld / Bordlamper" skulle vel egentlig have været "Gulv-/bordlamper" Wink

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 21:50

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 21:53

Kim Gam-Jensen:

Hej,

Jeg kan ikke hjælpe dig med leverandører af produkter, men vil blot istemme at det er en flot webshop.

Du har dog en slåfejl i en af dine produktkategorier. Der står "Badeværesle" men skulle vel have stået "Badeværelse". Og ikke for at være krakiler, men "Guld / Bordlamper" skulle vel egentlig have været "Gulv-/bordlamper" Wink

For pokker! Du har ret.. Badeværelse er rette! Hvor ser du gulD???

xxx

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:07

Det var mig det lavede en slåfejl - jeg mente bare "Gulv / Bordlamper" skulle vel egentlig have været "Gulv-/bordlamper" (altså med bindestreg efter gulv og lille b i bordlamper".

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 22:09

Hmm.. Jo det skal der vel nok hvis det skal være helt korrekt. .

Tak :-)

xxx

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:29

Jeg ved at Planika og Molodesign er deres argentur så det er da et forsøg værd :-)

Henrik kan du se og finde oplysninger på her     http://www.total2office.dk/total2office/kontakt/

Fra slagelse
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:28

jeg er hoved distributør i hele skandinavian af us.polo home du kan tjække siden www.uspolohome.de hvis du er interreseret kan du sende email til mig på oze@forum.dk hej så længe....

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:33

ozepower:

jeg er hoved distributør i hele skandinavian af us.polo home du kan tjække siden www.uspolohome.de hvis du er interreseret kan du sende email til mig på oze@forum.dk hej så længe....

Tak for input. Det kunne måske godt være interessant. Jeg kigger lidt mere på det.

xxx

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)