Vi har et lille firma og har et spørgsmål. Vi har haft en aftale med en betalingsgetaway. Vi har opsagt denne til 1. januar 2010. Vi betaler hver 3. måned til den første og betalte sidste gang d. 1. juli, da der ingen opkrævning kom d. 1. oktober. Vi gik selvfølgelig ud fra da bare havde ladet os gå, men pludselig d. 25. november prøver de at trække pengene, må de det, næsten 2 måneder for sent? der står dette i min kontrakt: Jeg kan med god grund ikke betale noget, når der kommer automatiske opkrævninger via e-mail og det gjorde der ikke. Og det står der i kontrakten der skal gøre + betales forud. Nu vil jeg også lige nævne jeg har fået et link til en betalingsside hvor der er problemer med websteds sikkerhedscertifikat. |
Det samme er sket for mig... det er nok samme udbyder, men vi kan jo lade være at hænge dem ud her.
De skiftede ejer + administrationssystem for et stykke tid siden, og jeg går ud fra, at de ikke må flytte information om betalingskort med over - så "problemet" er nok bare, at dit betalingskort ikke er registreret hos dem længere... og at de ikke har fået det kommunikeret ordentligt ud.
Jeg har ikke styr på det juridiske, men jeg er ret sikker på, at du ikke kan løbe fra en faktura, der kun kommer 2 måneder for sent...