Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelse af SEO.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I længere tid har miinto ledt efter et dygtigt seo firma, som kan stå for at varetage og rådgive os omkring korrekt SEO arbejde. Vi har ledt efter et firma, som kan klare opgaven til et budget på 5.000 kr. vi har dog erfaret, at opgaven kræver langt mere arbejde/tid og derfor valgt at "kaste" flere penge efter det.

Det har resulteret i, at jeg idag har afholdt møde med et firma fra Kbh ved navn www.seo.dk, efter en anbefaling. Er der nogen af jer, som kender firmaet, har brugt det eller blot hørt om det?

Eller kan I anbefale et firma, som efter jeres mening er bedre egnet til opgaven.

Opgaven bygger både på analyse af vores site, rådgivning, tekstskrivning, uplinking, rapportering og analyse af resultater for arbejdet m.m.

På forhånd tak!

Konrad

http://www.miinto.dk sælger nu også modetøj for SOHO, Second Female og 168 andre tøjbutikker fra hele DK.

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:07

Det lyder som om i skal taste endda noget mere end 5000 kr efter den opgave med antallet af produkter og sider som i har.

Med en timeløn på en 600-1500 i timen som det typisk ligger til (nogen koster mere) så kan du få 3-8 timer ca. for 5000 - og opgaven lyder på at SEO for pt. 6200 indekserede sider i Google Wink

Alternativt kan i jo udvælge nogle sider så som specifikke kategorier, underkategorier - eller evt. specifikke "butiks" sider hvor i sælger ydelsen videre til butikken - og så starte der.

Fra københavn
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:10

Hej Konrad

En af mine gamle faldskærmskammerater, Thomas Rosenstand, er formodentlig en af de aller bedste; dog er de lige futtet til Florida. Er det ikke nogen hindring (ikke  at kunne se manden privat) så prøv at kontakte:

http://www.concept-i.dk/

Er måske blevet lidt "amerikaniseret" (ved godt han er god!) men han er nok den bedste du kan finde.

Held og lykke med projektet

mvh

martin rørdam

http://www.marki.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14

Hej Konrad,

Jeg kender ikke virksomheden Seo.dk. Mit førstehåndsindtryk af deres side fornuftigt. Både deres domæne og deres website udstråler 'vi er her også i morgen'. Så det her indlæg er ingen kritik af Seo.dk produkter, service o.s.v.

Hvis jeg stod i din situation, og skulle bruge +60.000 DKK om året på organisk søgemaskineoptimering, så ville jeg vælge en virksomhed eller freelancer, som kunne fremvise klokkeklare refferencer!

Tip til refferencer!
Gå refferencerne igennem. På et tidspunkt faldt jeg over en virksomhed som skrev de havde fået virksomhed XXX frem på søgeordet YYY. For sjov lavede jeg et indlæg på Amino med søgeordet YYY som overskrift, og 10 min senere lå det indlæg i toppen af side 1 ved en søgning på YYY.

Du virker i øvrigt meget fokuseret på at så længe du bruge et fast beløb hver månede på SEO, så er alt godt. En anden indgangsvinkel kunne være at lave en brainstorm med mål i gerne vil opnå, på kort og langt sigt.  Gennemgå efterfølgende denne liste jeres kommende SEO samarbejdspartner. Han vil helt sikkert kunne fortælle jer om det er gode og realistiske mål, og sandsynligvis give jeg en pris og tidshorisont på at opnå de mål. Det vil jeg mene er en bedre indgangsvinkel til det :-).

Et spørgsmål til dig: Hvor godt er du selv inde i SEO?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:15

HVis man er oppe i de prisleje hvor man betaler 1500-2000 i timen for en SEO ekspert så tror jeg godt der er mange der kan stå inden for THomas Rosenstand og Mikkel Demib, Begge 2 delvis aktive på Amino og de kan deres kram:)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:21

Casper:

Gå refferencerne igennem. På et tidspunkt faldt jeg over en virksomhed som skrev de havde fået virksomhed XXX frem på søgeordet YYY. For sjov lavede jeg et indlæg på Amino med søgeordet YYY som overskrift, og 10 min senere lå det indlæg i toppen af side 1 ved en søgning på YYY.

Ja det var da underligt at et så gennemtrawlet og højt kvalitativt rangeret website som Amino kan gøre det... or not Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:27

Min pointe var bare at en proffesionel virksomhed der reklamere med et resultat, man selv kan skabe på 5 min - så er de måske ikke pengene værd :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:34

Bautik:

HVis man er oppe i de prisleje hvor man betaler 1500-2000 i timen for en SEO ekspert så tror jeg godt der er mange der kan stå inden for THomas Rosenstand og Mikkel Demib, Begge 2 delvis aktive på Amino og de kan deres kram:)

Jeg har lidt på fornemmelse de to fyre har booket deres kalender godt op. Skal du ind i deres kalender, tror jeg du skal længere op i pris Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:35

Bautik:

Jeg har lidt på fornemmelse de to fyre har booket deres kalender godt op. Skal du ind i deres kalender, tror jeg du skal længere op i pris Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:48

Casper:

Min pointe var bare at en proffesionel virksomhed der reklamere med et resultat, man selv kan skabe på 5 min - så er de måske ikke pengene værd :-).

Hej Casper.

Jeg kan godt se, hvad du ønsker at fortælle; men sådan kan du ikke stille tingene op.

Meget af det vi skriver på Amino ryger til tops på 0,5.

Men du kan ikke forvente at det bliver oppe når der et gået et stykke tid.

Det som SEO'eren forhåbentligt har gjort er at levere et holdbart resultat.

Så der er ingen vej uden om, at analysere tingene noget dybere, når man skal vurdere hvor god en SEO virksomhed er.

Og klart, det er nærmest umuligt for ikke SEO'ere at finde ud af.

Og selv vi, der arbejder med SEO, skal da bruge noget energi på det.

Blot problemstillingen omkring, hvor højt siden lå inden SEO'eren var ind over er en diskussion værd for sig selv, for har han flyttet den op, eller var den der allerede?

Har han flyttet den 2 pladser op eller 200 pladser?

Og hvor hård er konkurrencen på netop dette søgeord?

Er han "bare" faldet over en tilfældig "succes" i arbejdet og fremhæver den som "bevis".

Netop denne type "beviser" hører jeg fremført igen og igen, uden tanke for, om søgeordets høje placering giver en øre mere i kassen for kunden.

Sagt med andre ord: Det er rene tilfældigheder, der føres frem som "beviser".

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)