Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sælger Arne Jacobsen - Svanen til fantastisk pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg påtænker mig at købe 2 svanestole, og derfor ville jeg da lige høre om der var nogen der kendte et sted hvor de giver nogle gode priser.

Jeg har kontaktet den lokale møbel-pusher, men ville lige høre i dette fantastiske netværk om der skulle være nogen som kendte nogen...

Bemærk at det skal være den originale og ikke de uoriginale fra England.

God dag.

Dbh Per

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02

Overvej evt at købe to pæne brugte til store rabatter! Der står rigtig mange rundt omkring til salg...

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:14

Ville jeg også gøre, ellers er der vidst noget der hedder Franks Møbelhus i Virum eller Holte, der har fået på puklen for at give rabatter - det er jo et godt tegn :-)

Tror dog ikke du skal forvente meget mere end 15-20 %, avancerne er vidst ikke så store.

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 16:18

TM2Byg:

Ville jeg også gøre, ellers er der vidst noget der hedder Franks Møbelhus i Virum eller Holte, der har fået på puklen for at give rabatter - det er jo et godt tegn :-)

Tror dog ikke du skal forvente meget mere end 15-20 %, avancerne er vidst ikke så store.

OK, jeg har indtil fået et tilbud med 20%, så det skal jeg nok ikke klage over.

Jeg har kigget efter 2 brugte, men enten er det ikke lige farven der passer eller slitagen der er ens, hvis man finder dem forskellige steder.

Jeg vil i øvrigt også have dem med returdrej, og det er desværre kun de nyere modeller der har det.

Jeg søger lidt videre. Tak for hjælpen indtil nu.

Dbh Per

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21

Hvis du ikke allerede har fundet dine svaner har jeg mulighed for at sælge 2 stk i sort uld med returdrej. De har kun været anvendt til udstilling og er produceret i slut 2008. Pris per styk 13.500

hilsener

Martin

Mobil: 22570222

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 15:52

Martin_Arno:

Hvis du ikke allerede har fundet dine svaner har jeg mulighed for at sælge 2 stk i sort uld med returdrej. De har kun været anvendt til udstilling og er produceret i slut 2008. Pris per styk 13.500

hilsener

Martin

Mobil: 22570222

Hej Martin,

Jeg har købt 2 stk. tilfældigvis af dig som du afleverede i Svendborg. Så jeg har fået. og søger ikke flere lige pt. Smile

Men jeg er stadig glad for dem. Endnu engang tak.

Hvis andre søger kan jeg roligt anbefale Martin.

Mvh Per Aaskov Knudsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:18

Hej Martin,

Vi har tidligere talt sammen om designmøbler.

Har du fået oprettet et showroom her på nettet, hvor man kan få sig et overblik over dine møbler?

Med venlig hilsen

Steffen Bergholt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)