Ville jeg også gøre, ellers er der vidst noget der hedder Franks Møbelhus i Virum eller Holte, der har fået på puklen for at give rabatter - det er jo et godt tegn :-)
Tror dog ikke du skal forvente meget mere end 15-20 %, avancerne er vidst ikke så store.
Ville jeg også gøre, ellers er der vidst noget der hedder Franks Møbelhus i Virum eller Holte, der har fået på puklen for at give rabatter - det er jo et godt tegn :-)
Tror dog ikke du skal forvente meget mere end 15-20 %, avancerne er vidst ikke så store.
OK, jeg har indtil fået et tilbud med 20%, så det skal jeg nok ikke klage over.
Jeg har kigget efter 2 brugte, men enten er det ikke lige farven der passer eller slitagen der er ens, hvis man finder dem forskellige steder.
Jeg vil i øvrigt også have dem med returdrej, og det er desværre kun de nyere modeller der har det.
Hvis du ikke allerede har fundet dine svaner har jeg mulighed for at sælge 2 stk i sort uld med returdrej. De har kun været anvendt til udstilling og er produceret i slut 2008. Pris per styk 13.500
Hvis du ikke allerede har fundet dine svaner har jeg mulighed for at sælge 2 stk i sort uld med returdrej. De har kun været anvendt til udstilling og er produceret i slut 2008. Pris per styk 13.500
hilsener
Martin
Mobil: 22570222
Hej Martin,
Jeg har købt 2 stk. tilfældigvis af dig som du afleverede i Svendborg. Så jeg har fået. og søger ikke flere lige pt.