Hej Amino folk..:)
Jeg har fået en ide, og vil høre jer om i synes det er en go ide også..? Jeg har overvejet at starte en side, hvor man kan læse alt om mode, altså så man kan forstå det, og ikke alt sådan noget med modeshows og sådan, men simpelthen hvad der er moderne at gå i idag, Så vil tage billeder af folk på gaden, vise deres stil og sådan. Så vil jeg vise alt hvad der er mode af tøj på siden, til mænd og kvinder. Altså ligesom om at det var en webshop hvor man kan søge på trøjer, t-shirt osv. også er det så at andre virksomheder som sælger disse varer kan gå ind og købe sig rettigheder til at der står man kan købe tøjet hos - smartguy f.eks. så er der et link og så hopper den frem til deres side og varen..? og så vil jeg lave forums også, hvor man kan diskutere hvad der er mode, og give hinanden råd og sådan
Kan i forstå hvad jeg skriver, ser lidt forvirrende ud, med ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det
Mvh. Daniel Pedersen |
Hej Daniel.
Det er en super interessant ide, ingen tvivl og hvorfor skulle den ikke blive en succes.
Det du skal sikre dig, er at du VIRKELIG brænder for dit projekt ellers bliver det aldrig til en succes.
Der findes en masse små og store hjemmesider i dag, som er indtægtsgivende, hvor mange tænker - det kan man da ikke tjene penge på.
Så bare klø på