Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modemagasin..?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk..:)

Jeg har fået en ide, og vil høre jer om i synes det er en go ide også..?

Jeg har overvejet at starte en side, hvor man kan læse alt om mode, altså så man kan forstå det, og ikke alt sådan noget med modeshows og sådan, men simpelthen hvad der er moderne at gå i idag, Så vil tage billeder af folk på gaden, vise deres stil og sådan. Så vil jeg vise alt hvad der er mode af tøj på siden, til mænd og kvinder. Altså ligesom om at det var en webshop hvor man kan søge på trøjer, t-shirt osv. også er det så at andre virksomheder som sælger disse varer kan gå ind og købe sig rettigheder til at der står man kan købe tøjet hos - smartguy f.eks. så er der et link og så hopper den frem til deres side og varen..?  og så vil jeg lave forums også, hvor man kan diskutere hvad der er mode, og give hinanden råd og sådan

Kan i forstå hvad jeg skriver, ser lidt forvirrende ud, med ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det

Mvh.

Daniel Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:54

Hej Daniel.

Det er en super interessant ide, ingen tvivl og hvorfor skulle den ikke blive en succes.

Det du skal sikre dig, er at du VIRKELIG brænder for dit projekt ellers bliver det aldrig til en succes.

Der findes en masse små og store hjemmesider i dag, som er indtægtsgivende, hvor mange tænker - det kan man da ikke tjene penge på.

Så bare klø på Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:02

Hvis det nogensinde skal blive en succes og en realitet, så er du nødtil at fokusere. Alt med mode er så bredt et emne, at du vil drukne i arbejde inden siden nogensinde kommer online, og du vil sikkert miste interesse ligeså.

Så start meget mindre op. Find et lille område og fokuser på det, og udvid så løbende derfra. Det kan du både overskue, og så får du også en masse succesoplevelser, fremfor arbejde arbejde arbejde og slet ik have tid til at nyde det gode.

Din ide er set mange gange før, men alle er bare gået død i det på grund af ovenstående problemer.

Held & Lykke ;D

MVH
Marc Jacobs solbriller

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 07:03

Do it do it do it!

Især herre-delen. Det er umuligt at finde et modemagasin til mænd. Jeg har har forsøgt at finde et godt et i flere år og abonnerer nu på GQ som ikke er helt optimalt, men stadig det bedste jeg kan få. Jeg savner så meget et herremagasin kun om mode, dvs. ingen biler eller patter, bare mode og inspiration!

Jeg skal nok købe det hvertfald :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:10

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Især herre-delen. Det er umuligt at finde et modemagasin til mænd. Jeg har har forsøgt at finde et godt et i flere år og abonnerer nu på GQ som ikke er helt optimalt, men stadig det bedste jeg kan få. Jeg savner så meget et herremagasin kun om mode, dvs. ingen biler eller patter, bare mode og inspiration!

Jeg skal nok købe det hvertfald :)

Manolo.se

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 08:16

Tak for de gode råd.. :)

Men ikke så meget en magasin jeg vil lave, jeg mener mere en side, hvor du se og finde det nyeste modetøj, som lige er kommet frem, og så vil je glave aftaler med virksomheder som sælger dette produkt, hvor man så bliver ført til deres side, for at købe det.

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:51
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:02

Hej Daniel

Du kan med fordel tjekke dette århusianske initiativ: http://www.gademode.dk/

Din idé matcher meget godt deres, men umiddelbart synes din mere fokuseret på køb og salg.

Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:12

hej

En fin side, men ja, jeg vil fokusere mere på salg, altså et samlet sted hvor alt det nye tøj er, tit så er man inde på en side, hvor man kan købe tøj, men de har måske ikke lige det mærke man søger eller mangler de den del man lige søger. Så det skal være sådan man kan søge under et bestemt mærke, om det så skal være t-shirt eller strik osv. hvad str. så kommer varen frem, hvor der står en beskrivelse og hvad det f.eks. vil passe til, og det kan købes her. så kommer man videre til den side, som så sælger dette produkt.

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:28

Hej,

jeg fik den samme idé for et par år siden.
Nogle af de ting der gjorde at jeg ikke startede projektet op var:

- Det kræver en del kapital (Men det kan jo ordnes)
- Det kræver meget indhold, og du bør nok have fat i nogle som har været en del år i branchen til at skrive osv, og de koster knaster ;)
- Tror ikke firmaer som smart guy osv. vil betale for et link på din side, sorry :( Selvom tænkte at et link til deres side hvor tøjet kan handles ville være smart, men nej, fordi...

Smart guy, trendfighter osv. er mode, selvf. men det meget mainstream, og du ser fx. aldrig i de store mode magasiner, køb dit tøj på smart-guy osv.
Mode er i hvert fald for mig, tøj du finder i de små sidegader, som ikke særlig mange andre har, lidt anderledes, en trend du selv skaber el. noget helt.....

og dem der har forstand på mode og vil ha´ ting de fede og inspiration, de besøger sites som dem her

gademode.dk
fashionbyfrium.com
afashiontale.dk
trineswardrobe.dk

osv.

Har flere ting, men nu vil jeg ikke skræmme dig, men bare fortælle dig nogle af de overvejelser jeg havde.

Men held og lykke:)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)