Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varemærkeregistrering i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi står foran at skulle registrere et varemærke i EU. Umiddelbart forekommer det mig nemmest at lave arbejdet selv (er vant til juristeri), men inden jeg kaster mig ud i det, vil jeg høre, om der her på Amino er nogen, som har erfaring med EU-varemærkeregistrering?

Har I gjort det selv? Købte I bistand? Hvad oplevede I af problemer = hvad vi skal være opmærksomme på.

På forhånd tak for hjælpen.

Vh
Lars

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:17

Det kan kun frarådes at du spare pengene på selve registreringen samt overvågningen!!! Hvis du gør dette, så skal du have i baghovedet, at du selv skal overvåge nyregistreringer mm, og spilde en masse tid på papir fnider fnader. Tid du kan bruge langt mere effektivt andetsteds.

Overlad det til en prof, og brug din tid fornuftigt i steden for. Det tjener du langt flere penge på, og du undgår MEGET dumme juridiske brølere...

Fra Tikøb
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 44
Fra  DANSK TEKNOLOGI A/S Skrevet kl. 18:46
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:16

Hej Steen,

Nu skal du  bare høre....Jeg er tidligere patentagent, men ved kun overfladisk om varemærker og design. Jeg vil ikke selv turde gøre det, som du har gjort, selv om jeg ved lidt om juristeri selv. Men i stedet ville jeg have begivet mig til en ekspert på området. Der kan jeg anbefale www.HouseofTrademark.dk, som er meget vidende, personlig og kompetent. Hvis du er interesseret i, at din registrering er valid og holdbar, og dit produkt sælger godt, så ville jeg skynde mig at få alt på plads snarest muligt. Nu skal du bare høre, hvad der kan gå galt:

- Invaliditet, din registrering kan ryge

- Andre kan komme efter dig retsligt for at anvende deres mærker/navn

- og meget andet ubehageligt.

God fornøjelse med varemærkernes spændende verden, der er meget jurisyeri her i verden, men der er nok en god ($) grund....

MVH

Louise, IdeaTech

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)