Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rigtigt god ide til et webforum. Layoutet og funktionerne skal være a la bilbasen.dk og bilgalleri.dk.

Jeg har alt layoutet klar, mangler bare en prof programør. Med viden omkring drivning af website som bilbasen.

Er selv grafisk designer, så den del er der styr på mangler bare en programør der kan sætte det hele op.

Siden skal bl.a. indeholde

Næsten alle de funtioner som bilbasen / bilgalleri har...

Løn for arbejde, aftales nærmere.

Håber nogen kan hjælpe

MVH

Anders Jepsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Jeg tror du vil få mere held med at finde en programmørAmino Freelancer. Det er lavet til samme formål - så kan du altid lave en lille reklame for din opgave i  "Jeg søger et godt tilbud"-kategorien på debatten, for at få ekstra eksponering.

Når det så er sagt, så virker det som om projektet er meget ukonkret, eller Du er i en meget tidlig fase af det. Bilbasen.dk / bilgalleri.dk er store webapplikationer, som ikke blev udviklet 'Over night'. Min anbefaling må derfor lyde i at dele projekt op i flere fase. Når fase 1 er udviklet kan i lancere konceptet, og gå i gang med fase 2.

Ydermere vil jeg anbefale at få lidt mere information omkring dig ind i dit indlæg. Du skal jo sådan set sælge dig selv og projektet til en eventuelt partner. Det er svært at tage stilling til noget som helst lige nu :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig mere info på mmc@mc-solutions.dk

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har www.bil.dk og har derfor undersøgt dette en del.

I Ukraine har jeg et tilbud på noget a'al mobile.de til i omegnen af 200.000,- incl dansk projektleder - en .Net løsning

Det der primært holder mig tilbage er at jeg ikke helt har fundet frem til hvordan jeg får bilerne ind på sitet direkte fra forhandlerne - bilbasen har bilinfo systemet. Bilzonen har alle aviserne, TV2 osv. Bilgalleri har bilnørderne....

Hvordan man stikker en kæp i alufælgen på den nuværende markedsopdeling har jeg ike lige fundet ud af - endnu. Men det kommer Smile

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi kan sagtens klare opgaven til en god pris. Send gerne mere info til leo@ewebdesign.dk

Leo

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er meget velkommen til at skrive til mig på mail@sunemadsen.dk..

Jeg vil gerne høre nærmere om dit projekt, før jeg kan udtale mig om en pris. :-)

Fortsat god aften :=)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Den website du har www.bil.dk hvad har en ca. kostet? Ellers fedt layout :)

Hvad er forskellen fra din og mobile.de?

Men mere bilgalleri.dk's opbygning og funktioner jeg søger.

Har nemlig alt layoutet samt, opbygningen klar...  

Ja markedsføringen koster jo også en del...

Mvh Anders :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders85:

Hej Jan

Den website du har www.bil.dk hvad har en ca. kostet? Ellers fedt layout :)

Hvad er forskellen fra din og mobile.de?

Men mere bilgalleri.dk's opbygning og funktioner jeg søger.

Har nemlig alt layoutet samt, opbygningen klar...  

Ja markedsføringen koster jo også en del...

Mvh Anders :)

 

Der er stor forskel fra bil.dk til en mobile.de clon både i pris og funktionalitet. En udredning heraf er en lang historie....

Som flere ovenfor er inde på, er det nok en god ide hvis du er mere konkret angående hvad din løsning præcist skal kunne. Så vil din kommende programmør nok nemmere bliver interesseret...

 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Send mig en mail med lidt flere detaljer/layout og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars...

Vil du være tilknyttet projeket eller er det engelsktalende indere jeg vil komme til at kommunikere med?

Vil fortrække der er en dansk ansat, som jeg kan kommunikere med som så vil forklare programørene hvad det går ud på. Da inder ikke har samme tanke gang som en dansk programør.

Mvh Anders

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)