Hejsa Har fået en ide jeg på ingen måder selv har lyst til at gå videre med. Men tænkte jeg da lige hurtig ville dele den herinde. Når piger bliver dumpet af en fyr så går de helt amok og tuder og alt er forfærdeligt (eller nogle gør), og selvfølgelig gør nogle mænd også når det er omvendt. Kunne man ikke lave en form for forlystelsescenter hvor en flok veninder kunne komme med et billede på forhånd, og så havde man sørget for at det var overført til en masse dukker, figurer osv, og så skulle man rundt, skyde på ham med paintball, rulle store bolde over ham, pine ham på den ene eller anden måde. Så den pige der føler sig som udskud for udbrud for sit raseri? Absolut ikke gennemtænkt og bare en hurtig tanke. Men nu er den i hvert fald lige hurtigt givet videre :) Måske bare en hjemmeside hvor man i forskellige spil fik indsat det billede af ham man ville skade. MVH |
Jeg tror mere på en form for flash spil. Og i den forbindelse behøver det jo ikke være en eks kæreste, det kan lige så godt være en skolelære - eller ens bank"rådgiver" :-).
Desværre nægter jeg at tro på at overstående kunne blive en god forretning i Danmark. Alt efter hvordan og hvorledes det er bliver skaleret op, så tror jeg simpelthen ikke der er et bæredygtigt markede for det :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneider