Jeg har et firma som har eksisteret i lidt over et år nu, det kører efterhånden rundt, men jeg savner en at dele det hele med, og tænkte at måske var det vejen frem med en buisness partner? Jeg har et lille dansested, det skal ses som en erstatning af det traditionelle træningscentre, hos os træner vi poledance, dans, bailafitness og swingyoga. Fra Januar flyttes der til større lokaler, og på den måde udvider forretningen stille og roilgt, så vi kan have to hold kørende af gangen. Jeg er rigtig god til at få ideer og at følge op på dem, men der er kun et vist antal timer i døgnet og der skal nogen gange løbes hurtigt. Jeg er knap så god til alt det praktiske papir arbejde, regnskab, og det med at komme ud til medierne... Da jeg har investeret en del penge i foretagendet allerede var tanken selvfølgelig at der skulle skydes en startkapital i det, tilgengæld vil det så blive en 50/50 deling af overskudet. Nogen der har erfaringer med at finde sådan en efter opstart af firma? |
Hejsa.
Ja, men kan du ikke fortælle hvad du laver - hvad du selv er god til, og endnu vigtigere - hvad er du dårlig til - det du er dårlig til kan du nemlig med fordel søge hos din partner.
Er det en decideret gavebod og vil du bare gerne dele din guldgrube, så skriv du bare mig op på listen.