Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo rigtig gerne have det bedste site inden for mit område (ligesom andre inden for deres).

Men for at komme tættere på det mål, er det vigtigt at vide, hvad folk efterspørger. Derfor: Hvad synes du, der mangler på Jobfisk.dk for at det kan blive det allerbedste site for folk der er interesseret i deres karriere, og som af den ene eller anden grund kigger på nye karrieremuligheder?

Svar gerne her eller i pm.

Glæder mig til at høre jeres bud :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En hurtig bemærkning.

Farveopsætning er trist, den blå facebook farve er bevidst som værende positiv og bedst modtaget af besøgende, kunne være en idé.

Dine bannere er i meget lav opløsning, og det er bannere som typisk forbindes med ikke alt for troværdige sites. Her tænker jeg på dit banner for et pokersite, som jeg aldrig har hørt om før. Hvis du skiftede dine bannere ud til at være noget der matchede dine besøgendes behov og måske mere seriøse samarbejdspartnere, vil det løfte dit site mht. troværdighed.

Håber det kan bruges til noget, det gik lidt stærkt :)

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:51

Er meget enig med Konrad. Det er dejligt med lidt indtægter fra annoncørerne, men det forplumrer billedet en del. ALT skal have relevans. Der er ingen grund til at sende de besøgende videre til Telia eller Tipsbladet. At søge info om jobs er noget, man skal koncentrere sig om. Så nytter det ikke noget at blive lokket væk af andet, når man nu endelig har fundet en god og relevant side.

Derudover er der måske for meget info ad gangen på siden. Jeg hælder mere til spændende overskrifter, som jeg kan klikke på end en masse, som jeg skal forholde mig til.

Hvis du kunne få adgang til en personlighedstest, som man kunne udfylde, kunne det være interessant. Tror at det var Jobzonen, der havde det, dengang jeg kvittede lønarbejdet og blev selvstændig. Den test gav mig god info og fik mig sparket videre.

Held og lykke fremover. Du gør jo et godt stykke arbejde med siden Wink

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:23

Hej

Tak for begge svar.

Jeg ville gerne have flere relevante annoncer - jeg er helt enig i at det vil være bedre. Det desværre bare nemmere sagt end gjort.

Hvis der er nogen, der har et bud til hvordan jeg forholdsvist nemt kan friske det hele lidt om (uden at vi taler et helt nyt design), så hører jeg meget gerne fra jer.
Jeg er med på at siden virker lidt teksttung og det også er et sted at sætte ind.

Tak :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 21:42

Din top crasher i FF :)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:49

dyngby.com:

Din top crasher i FF :)

Det gør den ikke her - bruger selv FF3.5. Hvilken version bruger du?

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 21:53

hmmm wierd. Nu gør den ikke.. bug. Det var som om banneret skubbede hele toppen ned. Nevermind :=)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 22:00

dyngby.com:

hmmm wierd. Nu gør den ikke.. bug. Det var som om banneret skubbede hele toppen ned. Nevermind :=)

Måske en fejl i banneret - kan du huske hvad det var?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Hej Henrik.

Der er ikke noget bedre for mig, at læse om en iværksætter der stræber efter det bedste for sine kunder - I like it Stick out tongue

Jeg kan godt forstå, at dine besøgende forsvinder igen meget hurtigt. Jeg brugte selv kun 5 sekunder til at bedømme din hjemmeside.

Der er desværre al for meget reklamestøj som tager opmærksomheden væk fra det udbytte som en besøgende søger efter.

Du bliver nødtil at bestemme dig for om det skal være Annonce website eller en job portal, du vil opfattes som. Forstil dig selv som arbejdsløs, hvilken website er mest relevant for dit behov for at få job inden for de første 10 sekunder - jobfisk eller jobindex ??

Jeg har lige skrevet et indlæg om netop din probemstilling, klik her som at opnå en bedre website.

Har du spørgsmål til ovenstående, så er du velkommen til at kontakte mig.

MVH

Glenn.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)