Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal videre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har jo brugt den her side on/off flere gange.

Og nu har jeg igen et emne jeg har brug for at drøfte med nogen.

Jeg er PT IT mand er hverv, og har været der siden 2000.

Jeg har et relativt godt job, er rimelig velfunderet i det jeg laver.

Jeg har dog en  drøm om at få mit eget og få lov til at arbejde med noget som jeg virkelig føler mig god til. Jeg er ”opflasket” med IT da jeg har en meget ældre bror i branchen, så det har altid tilkommet mig relativt nemt .

Men der hvor jeg føler jeg virkelig kan noget, er noget helt andet. Jeg er en relativt kreativ person forretningsmæssigt (skal ikke forstås som kreativ mht unddragelse af gældende lovgivning altså) , og jeg har alle dage elsket dialog, problem løsning, præsentationer, tekst udarbejdelse, udarbejdelse af oplægs materiale, osv.

Alt hvad der har med ”undervisning” og konstruktion at gøre. Ud over det er jeg en relativt dygtig foredragsholder, og jeg ”nyder” at være ”på”

Jeg har fået en ide som jeg tror kan være aktuel inden for træning/coaching/foredrags verdenen.

Men man starter jo ikke blot med coaching som IT mand, fra den ene dag til den anden. Hvordan bliver man trænet i disse ting så jeg kan forene min evne til at ”undervise” med noget menneskeligt?

Er det uddannede psykologer eller hvordan?

Bør jeg kontakte et allerede etableret firma der afholder den slags, og fremligge dem min ide?

Jeg har overvejet at kontakte Martin Erichsen som jeg selv har haft fornøjelsen af at overvære og forsøge at få et møde med ham.

Det har været, og er stadig svært for mig at finde ud af hvor jeg rammer ”spot on” med mine evner, i forhold til et job. Men jeg mener og tror at jeg kan udleve min drøm, og forene det bedre med mine evner ved at være selvstændig, så jeg i praksis kan prøve nogle ideer af, og vil få brug for at sælge mig selv.

Mange af de ting jeg nævner som værende mine stærke sider kunne også være aktuelle i en salgs position. Men , det er lige det med at få chancen til at bevise sine evner, og tage springet.

Jeg har haft mange ideer og mange små projekter gennem tiden (og har stadig), men aldrig rigtig turde give helt slip.

Hvad synes i?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hejsa syntes dine tanker er hamrende spaendende, og kan kun sige foelg din intuition. Jeg har selv tanker om coaching lignende ting, maaske mere over i det mere omfattende og dybereliggende, men simple, men vaelger nok at koere det som et sideprojekt, jeg vil ikke ha det skal fylde det hele, men det ligger mit hjerte naert.
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:43
Jeg kan se jeg nok har oprettet min tråd i et meget lidt velvalgt topic. Sorry

Essensen i det hele er lidt at coaching er meget moderne for tiden. Derfor er markedet måske allerede ved at drukne i forskellige firmaet der tilbyder forskellige "produkter"

Måske er medarbejderne rundt omkring i det danske land også ved at være godt trætte af det.

Men hvis det er tilfældet, hvor bruger man så sine evner. Man kan sige at præsentations teknik, artikulation, modulation, kompositions evner osv har en del at gøre inden for et salgs hverv. Men det tiltaler mig ikke rigtigt "bare" at være box mover. Så skal det være noget mere langhåret og dreje sig om et koncept eller et nyt produkt. Et produkt der er mit eget.

Nå nu går der helt "blog" i det her jo.

Ellers meget interesant "cv" du har Christophe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)