Jeg er lidt itvivl omkring det helt rigtige valg, til et godt domæne navn.
Jeg har fået udviklet en førstehjælpstaske der kan fungere i 4 forskellige lande...samme førstehjælpstaske. Da jeg allerede nu ved, at der nok kommer flere produkter til, vil jeg:
- ikke have domæne navnet direkte henviser til produktet
Jeg ved også at min tid ikke er til at give flere domæne navne tid nok. Derfor vil jeg gerne have et domnæne navn der går igen for alle shop.
Men er det bedst med et navn som intet betyder, fx. google.com, eller fx. engelsk som aid-et-eller-andet.com
Jeg er i samme branche som dig og har også i lang tid overvejet en shop, med de samme produkter som dig, men har droppet det, da det ikke lige passede ind i hverdagen og så var lysten der heller ikke til sidst.
Men i den forbindelse har jeg også tænkt enormt meget over navnet, og hvis jeg skulle åbne i dag, vælge et navn som ikke direkte fortalte mig hvad det drejede sig om, da man begrænser sig meget i den forbindelse mht. produkter.
Jeg kan huske at jeg var meget lun på Babuu/Babu i den forbindelse, da man godt kunne relatere navnet til førstehjælps- og brandudstyr. Lidt sjovt syntes jeg.
Men som sagt, så ville jeg anbefale et navn som var nemt at huske og ligeså meget iøjenfaldende.. lidt ligesom Thorborg gjorde med Jubii.