Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktikplads i Aalborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung fyr på 22 år, der er i gang med at uddanne mig som markedsførings økonom på Nordjyllands Erhvervsakademi. Jeg befinder mig i øjeblikket på 3 semester, og ser frem til at være færdiguddannet til sommer.

Efter nytår starter jeg på 4 semester, som skal bestå af 2 måneders ulønnet praktik periode fra den 1 februar til den 31 marts. Praktikperioden skal være hos en dansk virksomheds efter eget valg. Formålet med perioden er at få viden og indsigt i hvordan er professionel virksomhed fungerer.

For at give mig en god oplevelse og de bedste muligheder når jeg er færdig uddannet markedsførings økonom, søger jeg derfor en praktikplads hos en moderne og målrettet virksomhed i Aalborg om omegn.

Hvad kan jeg tilbyde jer

Inden for uddannelsen som markedsførings økonom, har jeg modtaget undervisning indenfor følgende områder:

·         International markedsførring

·         Organisation/kommunikation/ledelse

·         Logistik

·         Økonomi

·         Erhvervsjura

Derfor vil jeg kunne tilbyde netop jeres virksomhed et bredt udvalg af arbejdsopgaver, lige fra udarbejdelse af markedsanalyser til optimering af værdikæden i virksomheden.

Der ligger ingen faste rammer for hvad mine arbejdsopgaver skal være i praktikperioden, så opgaverne kan selvfølgelig tilpasses efter netop jeres virksomhed og jeres behov.

Hvad er mine erfaringer

Gennem mit unge liv, har jeg gennem tidligere jobs tilegnet mig en del erfaring som har været med til at give mig min positive tilgang, samt åbenhed overfor nye ting. Her er en liste over mine tidligere erhvervserfaringer.

·         2001 – 2002 Gik med reklamer for Dansk Distributions center samt Nordjyske Distribution