Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet praktikplads i Aalborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en ung fyr på 22 år, der er i gang med at uddanne mig som markedsførings økonom på Nordjyllands Erhvervsakademi. Jeg befinder mig i øjeblikket på 3 semester, og ser frem til at være færdiguddannet til sommer.

Efter nytår starter jeg på 4 semester, som skal bestå af 2 måneders ulønnet praktik periode fra den 1 februar til den 31 marts. Praktikperioden skal være hos en dansk virksomheds efter eget valg. Formålet med perioden er at få viden og indsigt i hvordan er professionel virksomhed fungerer.

For at give mig en god oplevelse og de bedste muligheder når jeg er færdig uddannet markedsførings økonom, søger jeg derfor en praktikplads hos en moderne og målrettet virksomhed i Aalborg om omegn.

Hvad kan jeg tilbyde jer

Inden for uddannelsen som markedsførings økonom, har jeg modtaget undervisning indenfor følgende områder:

·         International markedsførring

·         Organisation/kommunikation/ledelse

·         Logistik

·         Økonomi

·         Erhvervsjura

Derfor vil jeg kunne tilbyde netop jeres virksomhed et bredt udvalg af arbejdsopgaver, lige fra udarbejdelse af markedsanalyser til optimering af værdikæden i virksomheden.

Der ligger ingen faste rammer for hvad mine arbejdsopgaver skal være i praktikperioden, så opgaverne kan selvfølgelig tilpasses efter netop jeres virksomhed og jeres behov.

Hvad er mine erfaringer

Gennem mit unge liv, har jeg gennem tidligere jobs tilegnet mig en del erfaring som har været med til at give mig min positive tilgang, samt åbenhed overfor nye ting. Her er en liste over mine tidligere erhvervserfaringer.

·         2001 – 2002 Gik med reklamer for Dansk Distributions center samt Nordjyske Distribution

·         2002 – 2003 Ansat som ungarbejder i Kvickly, samt Brødrene Bendtzen / Aalborg tømmerhandel

·         2003 – 2004 Arbejdet hos Dreisler Storkøb som servicemedarbejder

·         2005 – 2006 Stået på Q8 som tankpasser

·         2006 – 2007 Ansat som konsulent hos Jysk Telemarketing

·         2007 – 2008 Aftjente min værnepligt, og efterfølgende videre uddannelse med international udsendelse til følge i 6 måneder for Jydske Dragonregiment, Holstebro

·         2008 – 2009 Arbejdet som Vikar hos LNeurocom Teleservices A/S

Hvem er jeg

Mit navn er Esben Andreas Skov og jeg bor i Aalborg midtby. Jeg er 22 år gammel, og fylder 23 her til december. Jeg går som sagt på Aalborg Erhvervsakademi, og i min fritid er jeg sammen med vennerne og bruger ellers et par gange om ugen i det lokale motionscenter. Af hobbyer har jeg min motorcykel, som desværre står i garage for tiden, på grund af det dårlige vejr.

Som person er jeg meget udadvendt og smilende, og ser altid nye udfordringer som en mulighed for at videreudvikle mig selv.

Jeg hurtig til at omstille mig, og ser muligheder i forandringer, ikke begrænsninger.

I vil derfor få en positiv praktikant, som er villig til at arbejde på at forbedre jeres virksomhed, samt er villig til at lytte og lære om hvordan en virksomhed drives.

Jeg håber derfor på at høre fra jer, og stiller selvfølgelig gerne op til samtale

Med Venlig Hilsen

Esben Andreas Skov

esbenskov@hotmail.com

tlf: 60617413

Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:41

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogle der kan bruge en innovativ ung mand? Smile

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:09

Send mig en PM

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)