Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager i udlandet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen, 

Da jeg er ved at opstarte et firma, der hovedsageligt vil benytte sig af internetshandel og med store produkter, der generelt ikke kan betale sig at sende et af gangen til udlandet, så ville jeg høre om lagerhoteller også er udbredt i resten af Europa, så man fx kan sende en hel lastvogn, og de så løbende kan stå for distributionen lokalt.

mvh.

Kris

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:02

Lad os slå fast, at lagerhotel konceptet på ingen måde er dansk, og at det i mange europæiske lande er en del af forretningsstrukturen. Så ja du kan nemt gøre det, dog skal du udvælge dit lagerhotel med omhu!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:14

Nogen der har kontakt eller links til lagerhoteller i Nord Tyskland? Tror det kunne være int. for trådstarter.... (og mig selv :)) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:21
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27

Henrik Krogh:

Prøver at kontakte Jesper. Han kan helt sikkert skrue en fornuftig lager- og logistikløsning på plads.

http://www.amino.dk/members/SCANDIEURO/default.aspx

Kan kun bakke Henrik op... De har styr på tingene og er virkelige konkurrence dygtige på prisen!

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:46

Hej Kris

jeg sender en del pakker her fra Tjekkiet og det er rimligt billigt

Eks. Karton med 16 kg i mærket forsigtig, rekommanderet og forsikret op til faktura beløbet (5000.00 DKR) det giver jeg 150,00 DKR for

Og så er det Post Danmark som bringer pakken ud oppe i Danmark og jeg kan følge den på nettet

mail tr.trans@quick.cz

De har en dansker som arbejder der nede

Med Venlig Hilsen

PO. Trading s.r.o.

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 08:34

Hej Alle sammen...

takker for de rosende ord fra i denne debat... det varmer at vi har gang i noget godt...

Vi har i vores koncept to koncepter:

Lagerhotel og forsendelse samt Kontorservice med telefonpasning, bogholderi, hjælp til registrering af virksomheder i Tyskland og et stort netværk som vi kan trække på når der er problemer eller opgaver som vi i huset ikke selv kan løse.. Vi har gennem mange år i Tyskland erfaringer som vi lader vores kunder trække på. Desuden har vi hver især mange års erfaring fra handel og transport - det giver en ballast til at være professionel i vores virkemåde.

I er velkommen til at kontakte os:

Karsten Sonne

businesscenter-nord
Rudolf-Diesel-Straße 1
D-24941 Flensburg

www.bc-n.dk

Tyskland
Tel +49 (0) 461 43011-555  
Fax +49 (0) 461 43011-599
   Danmark
Tel +45 69 126 435
Fax +45 69 126 439

Mail info@bc-n.dk

eller

Jesper Christensen

Scandi Parcel & Logistic UG
Rudolf-Diesel-Straße 1
D-24941 Flensburg

www.scandi-parcel.eu

Tyskland
Tel +49 (0) 461 70 71 940
Fax +49 (0) 461 70 71 941
   Danmark
Tel +45 69 60 65 00 / 05
Fax +45 69 60 65 01

Mail

info@scandi-parcel.eu

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:25

Jeg kan anbefale Bech-Hansen & Studsgaard de har åbnet egen terminal i Hamborg med danske medarbejdere. har kun gode erfarringer med dem i Danmark.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 18:46

Hej Kris, prøv at sende mig en personlig mail, så vil jeg kontakte dig fredag eller i begyndelsen af næste uge.. - Så kan vi finde en løsning, som passer i dit kram...

Jesper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)