Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af lagerdatabase

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at kigge lidt på http://oscommerce-pos.com/

Jeg kender ikke til OsC POS, men til 500 kroner burde det være til at overskue at indkøbe og smide ind på et testmiljø med testdata fra jeres eksisterende shopsystem, det kan jo ske at det kan tilpasses til jeres behov for mindre end hvad andre skal have for at udvikle et system fra bunden til jer.

I er jo trods alt næppe de eneste i verden der har behov for POS / lagerstyring til OsC så der er ingen grund til at genopfinde den cirkulære morgenmadsbeholder med indbygget fordybning.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 18:35

Tak for alle de brugbare svar! Jeg vil kigge nærmere på alle forslagene, og I skal være velkomne til at komme med flere.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:55

Kører du med attributstyrring på din osC shop, så kan en ekstern integration være ret tung. Jeg ville anbefale dig at bygge dit lagersystem direkte på din osC shop, eller køre det via dit økonomisystem. Du skal dog altid tage højde for hvornår i en processen produkterne fratrækkes systemet, eller i hvert fald tænke en plan ind hvor du får optalt varer som alligevel ikke bliver ekspederet.

Jimmy

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 21:55

Niels Tybjerg:
I skal være velkomne til at komme med flere

Det gør jeg så.

Prøv at kigge på Saldi.

Saldi er et komplet open source økonimisystem, som indeholder lagersytring. Det opfylder ikke alle dine krav, men kan være et godt grundlag at bygge videre på.

Saldi er skrevet i PHP og er baseret en PostgreSQL eller en MySQL database, så det er forholdsvis enkelt at bygge videre på.

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)