Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det Tilladt at hugge andres kunder ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg tænkte på om det er LOVLIGT og moralsk korrekt at hugge kunder fra andres websites ?

Lad os sige, at jeg har startet "brugt vare til salg" hjemmeside og for at få folk til oprette annoncer på min hjemmeside, ringer jeg til de folk som har en annonce ståenede i "Den blåa avis" og beder dem om oprette en annonce på min hjemmeside også??!

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din fremgangsmåde vil være ulovlig overfor private annoncører.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 01:01

Ikke nok med at det er ulovligt, som Anders Christensen påpeger, så mener jeg også, at det er utrolig dårlig stil.

Jeg tror ikke, at du vil vinde noget på det. Derimod vil hovedparten nok anse dig som utroværdig, når du benytte en sådan fremgangsmåde.

Du må gå mere kreativt til værks og tænke innovativt.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 01:03

Ja - Nej Puha. Øretævernes holdeplads. Det er vist nok sådan at hele verden fungerer. Alle hugger kunder fra alle. Hvis vi var i USA ville man nok sige fedt man. Du har et bedre produkt og en bedre pris. I Danmark ville du nok få et par på ørerne. Jeg har af almindelig gratis hjælp til iværksættere anbefalet et par hjemmesider hvor man kunne få det bare lidt billigt. Det ku´ nok være at jeg fik så hatten passede. Og selvfølgelig kun af andre producenter af hjemmesider, der hver især havde verdens både bedste og dyreste produkt. Iværksætterne har skrevet direkte til og takket. HUSK at du ikke må kontakte private mennesker. Det er kun støvsuger og bogsælgere der må det. KUN erhverv. Du må heller ikke sende dem en E-mail, så er der dømt SPAM. Men du må gerne sende alle erhverv et lille brev. Håbet at du kan bruge indlægget, og jeg er skker på at du får mange svar på denne tråd. Held og lykke med din portal.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 01:48

Hej Corporation.

En lille rettelse:

Corporation:
HUSK at du ikke må kontakte private mennesker. Det er kun støvsuger og bogsælgere der må det.

Støvsuger- og bogsælgere må IKKE kontakte private uopfordret.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:03

Hej Website,

Jeg ved ikke om det er ulovligt, men jeg ville blive meget irreteret, hvis jeg blev ringet op af et person/firma som jeg ikke kender noget som helst til, fordi de ønsker mig som kunde på deres hjemmeside.

Ville hellere arbejde med søgemaskineoptimering, adwords eller andet i stedet for at bruge denne metode.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:33

ditbrugtmarked:
Støvsuger- og bogsælgere må IKKE kontakte private uopfordret.

I forbindelse med salg af bøger må en sælger gerne henvende sig uopfordret telefonisk til private, jf. Dørsalgsloven.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 07:53

Ja, der er et hul i dørsalgsloven der betyder at forlagsvirksomheder eller andre, der vil sælge bøger og blade, gerne må kontakte private telefonisk. Når det så er sagt har jeg følgende kommentarer:

1. Hvis det er erhvervsannoncører, der er tale om, er der intet forkert i at anvende metoden med at ringe til dem, der i forvejen annoncerer et andet sted. Det er faktisk sådan rigtigt mange annoncesælgere opererer idag, da man på den måde kan se, at emnerne har et annonceringsbehov.

2. Hvis det er private annoncører, vil du sikkert aldrig kunne komme til at tjene penge til telefonregningen og din egen løn ved at ringe ud til dem. Med mindre der er tale om meget dyre annoncer :-)

Annoncesalg via telefon er vist ikke det sjoveste og letteste i disse dage. Kender i hvert fald flere, der klager sig over markedet. Måske du skulle overveje andre metoder til at få fat i målgruppen?

God jagt!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)